نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۴ رشته قنات موجود در شهرستان مبارکه در صورت ساماندهی، لایروبی و سپس لوله گذاری، پاسخگوی نیاز آب شهرستان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،پروین صالحی در نشست شورای اداری استان به کمبود آب شهرستان مبارکه اشاره و افزود: بودجه ای برای رفع این مشکل در اختیار شهرستان نیست، اگر چه می توان نیاز آب را  از ظرفیت قنات های موجود، تامین کرد.

صالحی با برشمردن مشکلات صنایع پتروشیمی در کشور نظیر؛گران بودن مواد اولیه، حمایت نکردن از  کارآفرین های داخلی، سخت گیرهای تسهیلات بانکی  و سود کلان نامتعارف، تصریح کرد: کارخانه داران معتقد هستند با وجود چنین شرایط  و بی ثبات قیمت مواد اولیه در بازار نمی توانند برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.

نماینده مردم مبارکه در بخشی دیگر از صحبت های خود با اشاره به کمبود زمین برای برخی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان مبارکه، تصریح کرد: برخی از واحدهای بدون استفاده هستند و از رییس شهرک های صنعتی درخواست شد وضعیت نهایی واحدهای صنعتی تعطیل و بلااستفاده چند ساله را مشخص کند

همچنین صالحی در بخشی دیگر از صحبت های خود به سمهیه دامداران برای تامین نهاده دام سبک پرداخت و گفت: مشکل نهاده ها و خوراک دامی؛ از سهم کل استان  ۹ کیلوگرم روزانه است که با این تخصیص، مشکلات این بخش به قوت خود باقی است.