به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، سالروز شهادت خبرنگار متعهد «محمود صارمی»، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه پیام تبریکی صادر نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،در پیام سرهنگ پاسدار علی اصغر عطایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار آمده است:

بسمه تعالی

إِنَّهَ ذَا لَهُوَ الْقَصَصُ الْحَقُّ وَمَا مِنْ إِلَهٍ إِلَّا اللَّهُ وَإِنَّ اللَّهَ لَهُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ
این داستان به حقیقت سخن حق است و جز آن خدای یکتا خدایی نیست و همانا خداست که (بر همه کار) توانا و (به حقایق) داناست.
آل عمران – آیه 62
با سلام و صلوات
هدایت و روشن‌گری، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ثبت لحظه‌لحظه تصاویر اتفاقات و رویدادهای جریان این نظام مقدس جز با فکر سلیم، قلم عدالت‌خواه و دغدغه‌مندی اهالی رسانه میسر نخواهد شد و این مسیر سخت و دشوار، جز با همت جهادی و عزم همگانی چون شمایی، به سرمنزل مقصود نمی‌رسد.
و خبرنگار کسی است که با قلمش ضمن حفاظت از آرمانها با نگاشتن در مسیر عدالت، نوعی جهاد را برای خود برگزیده تا جریان همیشه رو به پیشرفت انقلاب اسلامی، در این دریای مواج، چراغ راه حق‌خواهان جهان باشد.
اینجانب فرارسیدن هفدهم مرداد، سالروز شهادت شهید گرانقدر، شهید صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار را به شما تلاشگران ارزشمند رسانه تبریک گفته و موفقیت، سلامت و تداوم حضور در مسیر روشن‌گری را از درگاه ایزد منان خواستارم.
باشد که با نگاشتن در مسیر صداقت و حقیقت، گام‌های استواری را به همراه شما تلاشگران عرصه رسانه در راستای توسعه ملی برداریم.

سرهنگ پاسدار علی اصغر عطایی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مبارکه