نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی درخصوص نامه اخیر نمایندگان مجلس به وزیر صمت پیرامون شرکت پلی اکریل بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده شهرستان مبارکه، پروین صالحی درخصوص نامه اخیر نمایندگان مجلس به وزیر صمت پیرامون شرکت پلی اکریل بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: نامه اخیر اینجانب به همراه تعدادی دیگر از نمایندگان استان اصفهان به وزیر صمت درخصوص عدم‌تغییر مدیریت و باقی ماندن مجموعه‌های دی ام تی و پلی اکریل تحت پوشش هیأت حمایت از صنایع استان، در راستای ثبات تولید در این شرکت‌ها و حمایت از اشتغال پایدار است.

در ادامه عنوان شده است: با توجه به اینکه این دو شرکت در حال حاضر با پشت سر گذاشتن شرایط سخت قبلی به ثبات نسبی رسیده‌اند و از سوی دیگر پرونده آن‌ها جهت تعیین سهامداران و مالکین در قوه قضائیه در حال پیگیری است و مراحل نهایی را طی می‌کند، لزوم پایداری شرایط فعلی کاملا ضروری است.

در این بیانیه تصریح شده است: لازم به ذکر است نامه مذکور در حمایت از هیأت اجرایی یا بر علیه هیأت مدیره نیست و صرفاً در راستای حفظ مصالح عمومی کارگران و سهامداران این شرکت است تا با به ثمر رسیدن برنامه جامع تولید مستمر و اشتغال پایدار در این مجموعه، کارگران و سهامداران به منافع به حق خویش دست پیدا کنند.

در پایان بیان شده است: برهمین اساس از وزیر صمت خواسته شد شرایط فعلی این شرکت‌ها تا اواسط سال ۱۴۰۰ بر روند فعلی باقی بماند تا شرایط اشتغال و وضعیت کارگران این شرکت‌ها دچار مشکل نشود.