فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه گفت:این شهرستان با تقدیم بیش از ۶۰۰شهید در دوران دفاع مقدس و ۸شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون،در حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حماسه آفرین بوده است.

سرهنگ پاسدار علی اصغر عطایی با اشاره به نقش آفرینی مردم مبارکه در پیشبرد اهداف انقلاب در گفت و گو با خبرنگارمبارکه نا،اظهار کرد: یکی از شهرهایی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل در عرصه های دفاع از انقلاب و نظام نوپای جمهوری اسلامی داشته،شهرستان شهید پرور مبارکه بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه گفت:این شهرستان با تقدیم بیش از ۶۰۰شهید در دوران دفاع مقدس و ۸شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون،همچنین تربیت فرمانده تیپ،گردان لشکر امام حسین،لشکر ۸نجف اشرف وتیپ الغدیر یزددر صحنه های دفاع مقدس حماسه آفرین بوده است.

مردم مبارکه در دوران جنگ حضور بی نظیری در جبهه های حق علیه باطل داشتند، و با تقدیم بیش از6700 رزمنده در دفاع مقدس، ۱۲۰۰ جانباز و تعداد زیادی آزاده دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده اند و از کارنامه درخشانی در حوزه ایثار و شهادت برخوردار میباشند.

سرهنگ عطایی افزود: در این شهرستان خانواده ۴شهیدی،۳شهیدی و ۲شهیدی زیادی داریم که جوانانشان را در لبیک گویی به امر ولی فقیه زمان خودشان حضرت‌امام خمینی ره به جبهه های حق علیه باطل اعزام‌نمودند،و از نظام اسلامی و انقلاب دفاع نمودند.

امروز نیز شهرستان مبارکه گام بسیار بلندی در برگزاری یاد و خاطره شهیدان عزیز و این سرداران بزرگ در قالب کنگره ملی شهدای شهرستان برداشته تابتواند بخشی از شجاعت ها ورشادت های جاودانه این عزیزان و صبر وشکیبایی خانواده آن هارا به نمایش بگذارد و به دنیا نشان دهد که امنیت امروز ما مرهون و مدیون رشادت ها،مجاهدت ها و خدمات جوانان این مرز بوم است که بادستان خالی در مقابل دنیای کفر ایستادگی کردند و بانثار جان شیرین شان امنیت و آرامش را برای همه ما به ارمغان آوردند،وظیفه ی همه ما این است که بتوانیم باپیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری دنباله رو خوبی برای شهدا باشیم.