هم زمان با اولین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۰ ، فرماندار مبارکه به همراه نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری شهرستان با حضور در گلزار شهدا ، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان وطن با آرمان های ایشان تجدید میثاقی دوباره کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،نخستین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۰ با حضور مهندس اصغر هدایت فرماندار مبارکه، خانم دکتر صالحی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگراعضای شورای اداری مبارکه در سالن گلستان شهدا برگزار شد.

مهندس اصغر هدایت در این جلسه ضمن ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های همه ی مسئولان شهرستان در سال گذشته گفت : علیرغم اینکه ویروس کرونا محدودیت های فراوانی در حوزه های مختلف کشور به همراه داشت ، اما کشورمان در کوتاه ترین زمان ممکن در حوزه مدیریت این بیماری وارد عمل شده و دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد و با تلاش مسئولان و ازخودگذشتگی کادر درمان توانستیم موفق عمل کنیم

فرماندار در ادامه افزود : با شیوع این ویروس ، توانمندی های ویژه ای در کشور بنا بر توصیه مقام معظم رهبری ایجاد شد که کمک های مومنانه و توزیع بسته های معیشتی و طرح شهید سلیمانی و تواننمند کردن محلات در این عرصه ، از جمله ی آنها بود و باید این ظرفیت حفظ و تقویت شود.

وی همچنین با بیان اینکه ۴۲ درصد از تست های شهرستان مثبت است تصریح کرد : این آمار بسیار نگران کننده و نشان دهنده ی سرگردانی این ویروس است و در صورت عادی انگاری و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی شرایط سخت تر خواهد شد .

فرماندار مبارکه ضمن تشکر ویژه از همکاری مردم به خاطر درخانه ماندن در روز طبیعت از همه درخواست کرد : این همکاری و همراهی ها بایستی ادامه پیدا کند و با رعایت تمامی پروتکل ها کمک کنیم تا شهرستان به وضعیت عادی برگردد .

هدایت در ادامه گفت : با توجه به وضعیت شهرستان ، محدودیت های کرونایی باید اعمال و نظارت ها تشدید گردد و با متخلفان احتمالی برخورد قانونی صورت پذیرد.

وی همچنین در خصوص اجرای دورکاری ادارات اظهار داشت : اجرای این مصوبه بر عهده ی مدیران است و باید زیرساخت های لازم برای خدمت رسانی به مردم از طریق غیرحضوری فراهم باشد در غیراینصورت تدبیر لازم درخصوص پاسخگویی به موقع انجام پذیرد .

فرماندار مبارکه ضمن اشاره به حساسیت و دقت مقام معظم رهبری به حوزه ی تولید در سال های اخیر افزود : سیستم های اداری و بروکراسی ها به خصوص در بخش اشتغال سنگین و زمان بر است و مدیران تلاش کنند حتی الامکان مسیرپاسخگویی به استعلامات حوزه اشتغال کوتاه وسریع گردد .

 
تعداد بازدید: ۲۴