رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه از توزیع 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان در مبارکه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،سیروس منتظم گفت: یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان مبارکه با همکاری مرکز افق امامزاده نصرالدین محمد دیزیچه تهیه شده است.

وی افزود: در این زمینه عمده فعالیت‌ها در فضای مجازی دنبال شد و در زمینه برگزاری اعتکاف نیز شهرستان مبارکه در پویش سراسری “فرصت انس” شرکت کرده و این مراسه با برنامه ریزی صورت گرفته در منازل انجام شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه در ادامه با بیان اینکه در آستانه میلاد حضرت علی (ع) توزیع یک هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های نیازمند شهرستان تامین شده است، ابراز داشت: ارزش هر بسته 300 هزار تومان برآورد شده است.

وی همچنین به طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان شهرستان به مناسبت روز پدر و میلاد حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: یک هزار پرس غذا  در امامزاده نصرالدین محمد دیزیچه طبخ و بین نیازمندان توزیع ‌شد.

منتظم در ادامه با اشاره به تامین سه سری جهیزیه کامل برای نوعروسان نیازمند شهرستان اشاره کرد و گفت: کمک هزینه خرید جهیزیه نیز به خانواده‌های نیازمند هدیه شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه گفت: باید توجه داشت که همه این اقلام با همکاری مرکز افق امامزاده نصرالدین محمد دیزیچه تامین شده و روز پنجشنیه با حضور مسئولان شهرستان بین نیازمندان توزیع شد.