یادواره سردار شهیدقاسم طاهری با عنوان «آبروی محله» با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی در مسجدجامع شهرمبارکه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،برگزاری یادواره شهدا «آبروی محله» یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج است و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بدین معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آنرا ادامه دهیم.

طی سال‌های اخیر در تکریم مقام شهدا و  تعالی فرهنگ ایثار و شهادت ، آیینی ارزشی با رنگ و بوی ایثار و شهادت در محله های شهرمبارکه به همت حوزه مقاومت جندالله، و پایگاه های مقاومت برگزار می گردد که مورد استقبال مردم واقع شده است.

«کوچه‌هایمان را به نامشان کردیم که هرگاه آدرس منزلمان را می‌دهیم بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید است که با آرامش به خانه می‌رسیم، ما آمده‌ایم تا بگوییم که فداکاری‌های شهیدان انقلاب در روح و باطن ما جای دارد و راه آنان هیچ‌وقت فراموش‌ نمی‌شود».

یادواره سردار شهیدقاسم طاهری با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی با عنوان «آبروی محله» با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان،اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، یادگاران دفاع مقدس و مسئولان شهرستانی در مسجدجامع شهرستان مبارکه برگزار شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان نیز در حاشیه این مراسم گفت: یادواره شهدای آبروی محله با هدف قدردانی و سپاسگزاری از خانواده های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروز برگزار می‌شود.شهدا بعد از شهادت خود، با ایجاد فضایی معنویی، یادآور مسئولیت های سنگین در جامعه هستند، همچنین برگزاری یادواره شهدا، صدای بیدارگری است که ما را از خواب غفلت بیدار می کند تا به مسئولیت هایمان در قبال کشور و انقلابمان هوشیارتر عمل کنیم.