آسفالت‌ریزی قطعه اول و حادثه‌خیز جاده مبارکه به بروجن، حدفاصل سه‌راهی طالخونچه تا سه‌راهی قامیشلو آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،پروین صالحی نماینده شهرستان مبارکه گفت: با توجه به حادثه‌خیز بودن قطعه اول این جاده، پیمانکار آن با تمام ظرفیت در حال انجام کار است به‌طوری که در حال حاضر یک ماه از برنامه زمان‌بندی شده جلوتر است و پیش بینی می شود به حول و قوه الهی تا اواخر بهمن ماه آسفالت ریزی این قطعه تمام شود و زیر ترافیک قرار گیرد.وی با اشاره به مشکلات کشور و جذب بودجه اظهار داشت: از ابتدای کار تلاش ویژه‌ای داشتم تا با جذب اعتبارات لازم و رفع موانع موجود مانع توقف اجرای این پروژه حتی برای یک روز شوم و به این تلاش تا انتهای کار ادامه خواهم داد.

صالحی ضمن بیان مشکلات خاص اجرای این پروژه گفت: قطعه اول این جاده نیاز به احداث هشت پل داشته و قطعات دوم و سوم نیز حداقل به بیست پل نیاز دارند و هرچه به سمت بروجن می‌رویم جاده کوهستانی می‌شود که این مسائل مانع احداث سریع این جاده می‌شود. بااین‌حال امیدواریم قطعه دوم که از سه‌راهی مجلسی تا سه‌راهی قامیشلو را شامل می‌شود در تابستان سال آینده به بهره‌برداری برسد. همچنین قطعه سوم و نهایی نیز اوایل سال ۱۴۰۱ به پایان خواهد رسید.

وی در انتها با اشاره به اینکه وضعیت این جاده قبل از دوره نمایندگی نیز از دغدغه‌های من بوده گفت: از روزهای اول شروع به کار به‌عنوان نماینده شهرستان، پیگیر حل مسائل و رفع موانع اجرای این پروژه مهم بوده‌ام و همکاری فرماندار محترم و دیگر ارگان‌های شهرستان نیز دراین ‌خصوص قابل‌تقدیر است و آنچه می‌بینیم امروز یک وحدت جمعی در بخش‌های مختلف شهرستان برای به ثمر رسیدن این نیاز مهم شهرستان به وجود آمده است.