به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، چند روز قبل در فضای مجازی مطلبی منتشر شد که فولاد مبارکه در جدیدترین آگهی که برای دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه خود در اتفاقی عجیب، اقدام به حذف نام شهرستان مبارکه از آدرس این کارخانه کرده و در آدرس دهی خود، ترجیح داد محل شرکت را […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،

چند روز قبل در فضای مجازی مطلبی منتشر شد که فولاد مبارکه در جدیدترین آگهی که برای دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه خود در اتفاقی عجیب، اقدام به حذف نام شهرستان مبارکه از آدرس این کارخانه کرده و در آدرس دهی خود، ترجیح داد محل شرکت را در ۷۵ کیلومتری شهر اصفهان و بدون توجه به قرار گرفتن این کارخانه در حریم شهرستان مبارکه عنوان می کند.

این در حالی است که با وجود استقرار دفتر شرکت فولاد مبارکه در شهر اصفهان و ثبت آدرس شرکت به این آدرس، کارخانه از ابتدای فعالیت خود، در منطقه مبارکه قرار گرفته و حذف نام شهرستان مبارکه در آدرس این شرکت و البته این آگهی، سوالات بسیاری را در اذهان ایجاد می‌کند.

تصور کنید، یک نفر به دنبال آدرس‌دهی سی و سه پل است، در ابتدای آدرس خود، به جای نوشتن کلمه «اصفهان» از لفظ «۴۲۱ کیلومتری تهران» استفاده کند و نامی از نصف‌جهان نیاورد.

پروین صالحی، نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در این زمینه به خبرنگار مبارکه نا گفت: حذف آدرس شرکت فولاد مبارکه در آگهی مجمع عمومی عادی سالانه اتفاق برای زمان حاضر نیست و در درج این آگهی برای قبل بوده  است.

وی اظهار کرد: شاید به دلیل اینکه این مجمع، اولین بار است که در خود شرکت برگزار می شود، این اتفاق رخ داده است؛ مجمع این بار در خورد مجتمع فولاد برگزار شده و آدرس به اشتباه درج شده است.

صالحی با بیان اینکه مکاتبه ای با مدیر عامل فولاد مبارکه داشتیم که آدرس شرکت فولاد مبارکه را اصلاح کنند، تصریح کرد: قرار شد گزارش کار این اصلاح داده شود و احتمالا این اصلاح تاکنون انجام شده است.

همچنین صفحه حامیان پروین صالحی در اینستاگرام هم واکنش نشان داده و به نقل از وی نوشته که با عامل و یا عواملی که موجب این اقدام غیر واقعی شدند، برخورد شود.

ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی مجتمع فولاد مبارکه در واکنش به این انتقادها به خبرنگار مبارکه نا گفت: این بحث،حساسیتی بوده که برای برخی از شهروندان ایجاد شده و مورد خاصی نیست.

وی بیان کرد: مجمع عمومی فولاد مبارکه همیشه در اصفهان برگزار می شد اما این بار برای اولین بار است که در خود شرکت فولاد مبارکه برگزار خواهد شد.

ترابی ادامه داد: آدرس درج شده در آگهی هم، آدرس پستی شرکت فولاد مبارکه است، با پیگیری  قرار شد که آدرس این آگهی اصلاح شود.

پس از موج انتقاد در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی مبارکه، شرکت فولاد مبارکه آگهی خود را اصلاح کرد و نام مبارکه را در آدرس خود قرار داد؛ اما هنوز در اطلاعات معرفی این کارخانه در سازمان بورس تغییر نکرده است.

 

به نظر می رسد اصلاح آدرس پستی این شرکت علاوه بر آگهی های عمومی، باید در سایر قسمت های مرتبط با شرکت هم لحاظ شود، که این امر مسلتزم پیگیری مسئولان این شرکت است.