صبح امروزتعدادی از جوانان شهرستان مبارکه، باانتقاد به نتیجه ی آزمون فولاد و گزینشی که انجام شده است؛بافرماندار دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،شرکت فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین واحد صنعتی خصوصی در ایران و بزرگ‌ترین مجتمع تولید فولاد در کشور ایران است، که در شرق شهر مبارکه قرار دارد. فولاد مبارکه هم‌اکنون محرک بسیاری از صنایع بالادستی و پایین‌دستی است.

در شهریور ماه نتایج آزمون شرکت فولادمبارکه اعلام گردید که بیش از ۳۰هزار نفر شرکت کننده در این آزمون بودند و از این تعداد سهم مبارکه فقط ۵۰۰نفر بود،این در حالی است که مسئولین مدام قول پیگیری در خصوص بومی گزینی در صنایع مبارکه را وعده میدهند اما در آزمون اخیر فولاد این وعده اجرایی نشد که همین امر موجب انتقادات زیادی شد،صبح امروزتعدادی از جوانان شهرستان مبارکه، باانتقاد به نتیجه ی آزمون فولاد و گزینشی که انجام شده است،بافرماندار مبارکه دیدار کردند.
اصغر هدایت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری مبارکه نا اظهار کرد: درخواست ها و مطالبات جوانان مبارکه در خصوص پذیرش و استخدام در شرکت فولادمبارکه به حق و منصفانه است.
شهرستان مبارکه با بیان اینکه این موضوع به اتفاق مورد تاکید فرمانداری و همچنین نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز است، تصریح کرد: در بازدید هایی که از صنایع شهرستان انجام می دهم، تاکید بالایی بر بومی گزینی در این صنایع دارم.
وی افزود: شهرستان مبارکه باتوجه به این که فضای صنعتی داشته و مهاجرپذیر است به طبع فرصت های شغلی زیادی که حق مردم بومی شهرستان است را ازدست میدهد.
هدایت با شاره به اینکه این مطالبه از مسئولان درست است، عنوان کرد: در جلسه ای که امروز برای رسیدگی به همین موضوع انجام شد، قرار شد نماینده ی فرمانداری مبارکه به صورت مستمر مطالبات مردمی را پیگیری کند و گزارشات را انعکاس دهد.
باتوجه به اهمیت این موضوع و تاکیدات نماینده محترم شهرستان در بومی گزینی افراد، انتظار میرود پیگیری های لازم در این خصوص انجام شود.

خبرنگار:مریم احمدپورمبارکه