شروع سال تحصیلی از ۱۵شهریور ماه است،لذا این به معنای بازگشایی کامل مدارس نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،پیش از ظهر امروز جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان مبارکه برگزار گردید باقری رئیس آموزش و پرورش در آغاز گفت:
شرایط برای شروع سال تحصیلی قطعاً عادی نخواهدبود و انتظار داریم خانواده ها و دانش آموزان بارعایت پروتکل های بهداشتی اوضاع را بهبود بخشند.همچنین برنامه ریزی های آموزش پرورش به این صورت است؛در مناطقی که وضعیت سفیداعلام شده،کلاس ها به صورت حضوری برگزار گردد.در مناطق زرد نیز کلاس ها به صورت زوج و فرد،و در مناطق قرمزهم آموزش مجازی و آنلاین پیگیری خواهد شد.لازم به ذکر است رعایت پروتکل های بهداشتی در هر وضعیتی لازم و ضروری است.
وی تصریح کرد:در راستای آماده شدن فضای فیزیکی مدارس جابجایی هایی در سطح شهرستان نیز اتفاق می افتد؛هنرستان هدف از مکان فعلی به ساختمان سردارشهید سلیمانی که در مراحل پایانی بهره برداری است انتقال می یابد.
باقری افزود:آموزش و پرورش اعلام کرده است که مدارس دولتی هیچ گونه شهریه ای دریافت نکنند ولی لازم است در طول سال مشارکت های مردمی باهماهنگی مدیر مدرسه انجام شود.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان مبارکه به برگزاری کنکور۹۹ اشاره کرد و گفت:در اواخر مرداد طی ۴ روز در ۱۰ حوزه اجرایی شامل ساختمان ولایت دانشگاه آزاد،سالن ورزشی خلیج فارس و سالن دبیرستان چمران برای بیش از ۲هزار داوطلب شرکت کننده در کنکور سراسری برنامه ریزی شده است.
همچنین در۵ گروه ریاضی،تجربی،انسانی،هنر و زبان متقاضیان به رقابت میپردازند که تعداد کل شرکت کنندگان ۲۳۲۸ نفرو نسبت به سال قبل نیز افزایش داشته است،۱۵۹۷ نفر گروه دختران و۷۳۱نفرگروه پسران هستند.
لازم به ذکر است۱۹۰نفر دراین ۴روز جزءعوامل اجرایی کنکور هستند که به آموزش و پرورش در زمینه اجرا و برگزاری کنکور سراسری کمک خواهند داد.