در این ایام که ویروس کرونا میهمان ناخوانده دنیاشده وبسیاری از مردم در قرنطینه اند،طلاب مدرسه علمیه الزهرا«س»شهرستان مبارکه در کنارمدافعان سلامت بی ادعابه نبرد با کرونا مشغول اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،در روزهایی که ویروس کرونا امان مردم را بریده و موجب خانه نشینی،قرنطینه و تعطیلی بسیاری از مشاغل شده است،طلاب خواهر جهادی حوزه علمیه الزهرا«س»شهرستان مبارکه به میدان آمده و در کنارمدافعان سلامت در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

طلبه های جهادی مدرسه علمیه الزهرا«س» به منظور مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان از تمام ظرفیت و امکانات موجود استفاده و خدمات شان را درقالب فعالیت های متنوع دنبال میکنند.

طلاب خواهرتا امروزدر فرایند تولید4هزارماسک مشارکت داشتند، هم چنین تعدای از ماسک هاهمراه با بسته‌های فرهنگی و بهداشتی که به همت خیرین تهیه شده بود بین نیازمندان توزیع گردید.

باتوجه به شرایط اقتصادی که زندگی و معیشت مردم را تحت تاثیرقرارداده است،طلاب با کمک خیرین توانستند۲۳ بسته حمایتی به ارزش ۴۸۰۰۰۰۰۰ ریال(چهارمیلیون و ۸۰۰هزار تومان) را به دست نیازمندان برسانند.

لازم به ذکر است،طلاب بسیجی در طرح غربالگری سلامت با شبکه بهداشت و درمان شهرستان همکاری کردند.

از جمله دیگراقدامات فرهنگی این  قرارگاه جهادی عمل به وظیفه و رسالت تبلیغ در فضای مجازی است لذا با استفاده از ظرفیت های موجود کارگروه هایی تشکیل شده که در زمینه ساخت کلیپ و عکس نوشته،پاسخ به شبهات،شیوه های مقابله با کرونا،آگاهی بخشی کرده و مردم را به ماندن در خانه تشویق کرده اند.

همچنین تعدادی از طلاب به صورت داوطلبانه برای تغسیل و تکفین قربانیان کرونا به شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبارکه نیز اعلام آمادگی نمودند.

گزارش از مریم احمدپور