به گزارش مبارکه نا متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال حوادث سال ۱۳۹۸ نشان از توان ارزنده و قابل تقدیر و تشکر مدیران و مسئولان عزیزمان در شهرستان را دارد. نقش […]

به گزارش مبارکه نا متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

حوادث سال ۱۳۹۸ نشان از توان ارزنده و قابل تقدیر و تشکر مدیران و مسئولان عزیزمان در شهرستان را دارد. نقش همه همکاران در امور مختلف از جمله شوراهای تامین برای ارائه خدمات مطلوب و مؤثر در کنار سایر عزیزان مسئول قابل تقدیر و ارج گذاری است. تلاش برای پایدار نگاه داشتن تولید و رونق بخشیدن به آن در سایه محدودیت های ناجوانمردانه بین المللی از نکات ارزنده این مدیریت سازنده و معطوف به توسعه می باشد. این موفقیت و سربلندی و عزت مرهون همراهی و صبر و هوشیاری همه مردم عزیز و و هوشمندمان می باشد. مسئولان شهری و روستایی با تمام قوا و بضاعت و امکانات برای سلامت مردم و رفاه و آسایش آنها در جایگاه ایثار و مجاهدت قرار دارند.
اینجانب به عنوان فرماندار وخادم مردم شریف شهرستان مبارکه در ساعات پایانی سال ۱۳۹۸ ضمن تبریک پیشاپیش عید باستانی نوروز از زحمات همه مسئولان ومردم شهرستان بویژه ائمه جمعه،نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ،اعضای شوراي تامين، شهرداران ، شورهای اسلامی شهر و روستا،مديران و روساي ادارت،مديران شركت هاي دولتي و خصوصي، خانواده معظم شهدا،ایثارگران وجانبازان سرافراز و اصحاب رسانه تقدیر وتشکر می نمایم واميدوارم سال جديد با عنايت خدوند متعال و ياري اهل بيت عليه السلام و همكاري جهادي مسؤلين و مردم فهيم شهرستان سال پر خير و بركتي داشته باشيم.

من الله توفيق
حميد عصارزادگان
خادم مردم عزيز شهرستان مباركه