به گزارش مبارکه نا متن پیام به شرح زیر است: ولد فى الكعبة ولي اللَّه امام علي عليه السلام قرآن ناطق دين اسلام بود كه با فداكاري ها و منش والاي خود ، در مقاطعي حساس چه با شمشير و كلام فاخر خود و چه با صبر و سكوت پيشه نمودن، به توسعه دين اسلام، […]

به گزارش مبارکه نا متن پیام به شرح زیر است:

ولد فى الكعبة ولي اللَّه

امام علي عليه السلام قرآن ناطق دين اسلام بود كه با فداكاري ها و منش والاي خود ، در مقاطعي حساس چه با شمشير و كلام فاخر خود و چه با صبر و سكوت پيشه نمودن، به توسعه دين اسلام، اين قانون رستگاري بشريت كمك شاياني نمود.
يگانه مردي كه هم سنگ صبور رسول خدا، هم پهلوان ميدان نبرد و هم پدر يتيم مان كوفه بود. آنچنان عادل و وارسته كه هيچگاه زر و زور دنيا حريف ايمان و تقواي آن والا مقام نبود و هميشه سربلند از آزمون هاي الهي بيرون مي آمد.
شيوه و منش مردانگي، شجاعت و رستگاري امام علي عليه السلام آنچنان پر فروغ و درخشان است كه الگويي ايده آل براي يك زندگي موفق انساني و اسلامي به شمار ميآیدو چه نیکو که این ولادت مبارک به نام روز پدر نامگذاری شده و به تجلیل از مقام و منزلت پدران و مردان بزرگ کشورمان مزین گشته که خود فرصت مغتنمی است که ضمن الگوبرداری از سیره و روش حضرت علی بن ابیطالب (ع) و خدمتگزاری به محرومان و ستمدیدگان ازمقام شامخ پدران بزرگوار و فداکارمان نیز قدردانی کنیم. اميدوارم كه با پيروي از شيوه و منش زندگي آن حضرت بتوانيم در زندگي و جامعه ايراني اسلامي خود، پر بارتر و زيبا تر خدمت نماييم، آنچنان كه هم خداوند راضي باشد هم خلق خدا.
ميلاد با سعادت امير المؤمنين، امام علي عليه السلام را به امام عصر عج و شیعیان جهان خصوصا همشهریان عزیز طالخونچه تبریک میگویم.
باشد كه زير چتر الطاف الهي و با منش زندگي مرد مردستان طاها، در جهت شكوفايي و پيشرفت ايران اسلامي عزيز خدمت نماييم.

سیدمحمد اطیابی

شهردار طالخونچه