به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، امام جمعه شهرستان مبارکه حجت الاسلام و المسلمین مهدی موسوی به همراه جمعی از مسئولین شهرستان به مناسبت هفته ی منابع طبیعی و روز درخت کاری در ناحیه مقاومت بسیج ناحیه مبارکه،گرد هم آمدند. حجت الاسلام موسوی ضمن تبریک روز درخت کاری گفت: در ماه رجب ولادت امام […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،

امام جمعه شهرستان مبارکه حجت الاسلام و المسلمین مهدی موسوی به همراه جمعی از مسئولین شهرستان به مناسبت هفته ی منابع طبیعی و روز درخت کاری در ناحیه مقاومت بسیج ناحیه مبارکه،گرد هم آمدند.

حجت الاسلام موسوی ضمن تبریک روز درخت کاری گفت: در ماه رجب ولادت امام جواد، امام هادی و امام علی علیه السلام را داریم و ما امیدواریم از برکت حضور ائمه اطهار که ارزشمندترین درختهای عالم وجود هستند خداوند مارا مشمول برکات خود کند.
و در واقع به برکت این شجره های طیبه است که خداوند به ما حیات و روزی می‌دهد و تمامی این برکت ها را به واسطه این درختان مبارک عالم وجود بر مردم نازل میکند.

وی گفت: درختکاری از جمله کارهای ارزشمندی است که موجب تداوم حیات، شادابی و نشاط برای همه مردم است که در روایات زیادی به این امر توصیه شده است.

موسوی با بیان روایتی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آل و سلم که می فرمایند: (چند دسته از مردم هستند که بعد از مرگشان پرونده اعمالشان باز است و یکی از آن گروه ها،کسانی هستند که درختکاری می کنند.) افزود:پس واجب است به این امر اهمیت داده و توجه ویژه ای به آن شود.

امام جمعه در پایان سخنان خود اظهار کرد: درختی را بکارید که مثمر ثمر باشد و علاوه بر اکسیژن روزی هم بدهد.