به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا حجت الاسلام والمسلمین حسین کیانی رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه،چهل و یکمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی را به همه ی عاشقان ولایت و انقلاب،خانواده معززشهدا وهمه ی کسانی که در راه دفاع از نظام فداکاری کرده اند تبریک و تهنیت گفت. وی یادآورشد:اعتقاد و ایمان امام(ره)به هدف،راه و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا

حجت الاسلام والمسلمین حسین کیانی رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه،چهل و یکمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی را به همه ی عاشقان ولایت و انقلاب،خانواده معززشهدا وهمه ی کسانی که در راه دفاع از نظام فداکاری کرده اند تبریک و تهنیت گفت.
وی یادآورشد:اعتقاد و ایمان امام(ره)به هدف،راه و مسیرش مهم ترین عاملی بود که باعث شد پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرگذارباشد وروح ایشان توانست کالبد انقلابیون را منقلب کند که خروجی آن انقلاب اسلامی و انفجار نور در بهمن ۵۷ بود.
کیانی افزود:۴۱سال است این مسیر بارهنمودهای اسلام دنبال شده و یقیناً خامنه ای،خمینی دیگر است،لذا ایشان از زمانی که به عنوان رهبر انقلاب انتخاب شدند می بینیم که چقدر زیبا سکان داری این نهضت را انجام داده اند.
حجت الاسلام و المسلمین کیانی تشریح کرد:یکی ازحرکت های بسیار تاثیرگذار مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم است که لازم است نگاه ویژه ای به آن داشته باشیم؛لذا نکاتی در این بیانیه مطرح میشود که بسیار عمیق و دقیق است ولازم است که همه ی افراد جامعه به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشند.
کیانی افزود:دربیانیه گام دوم انقلاب تاکید زیادی بر ضرورت شناخت صحیح از گذشته کشور شده است لذا جوانان ما باید بدانند و آگاه باشند که امروز انقلاب بادیروز متفاوت است،حضرت آقا نیزسفارش کرده اند که اگرجوانان گذشته ی انقلاب رابشناسند موجب میشود که بتوانند گام های بعدی را استوار و محکم بردارند.
همچنین توجه به دستاوردهای انقلاب،امید به آینده ی این نظام را خصوصاً دربین جوانان افزایش خواهد داد.
باتوجه به بیانات اخیر حضرت آقا در رابطه با موضوع انتخابات ایشان یاداوری کردند که انتخابات برای ما یک فرصت و برای دشمن تهدید است؛لذا این فرصت را نباید از دست داد و انتخابات پرشور تضمین کننده ی امنیت این نظام است و همه ی نقشه هایی که دشمنان برای آسیب رساندن و خدشه دار کردن نظام و انقلاب کشیده اند باحضور مردم سرکوب خواهد شد.