به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا : حجت الاسلام والمسلمین مهدی موسوی نماینده ولی فقیه ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه خواهران ایام الله دهه فجر وچهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت. وی گفت:علم ارزش است لذا مکمل آن عمل به علم است،همه ی افراد جامعه موظف به […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا :

حجت الاسلام والمسلمین مهدی موسوی نماینده ولی فقیه ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه خواهران ایام الله دهه فجر وچهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

وی گفت:علم ارزش است لذا مکمل آن عمل به علم است،همه ی افراد جامعه موظف به عمل در این زمینه هستند اما طلاب و حوزویان تکلیف سنگین تری از این جهت دارند.

جامعه ی ما امروزه به علومی که در حوزه علمیه آموزش  داده میشود بسیارمحتاج است،طلاب باید بکوشندمباحث تربیتی و اخلاقی را در خود تقویت کنند سپس این انگیزه پیدا خواهد شد که علم شان را به دیگران انتقال دهند اینگونه احساس مسئولیت در فرد بیدار میشود ومیتواند زکات علم که نشر آن است را انجام دهند.

وی تصریح کرد:حوزه های علمیه نباید از نظام و انقلاب فاصله بگیرد از برکت وجود انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا امروزه حوزه های علمیه رونق گرفته است،استکبار جهانی،آمریکا و اسرائیل از انقلاب اسلامی سیلی خورده است طلبه ها باید موقعیت شان را مدیون و مرهون نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند و سربازانی آماده برای ولایت فقیه باشند.

نماینده ولی فقیه در پایان گفت:طلبه ی انقلابی می تواند خدمتگزاربه مردم و جامعه باشد در کنار تعلیم  و عمل به یافته ها آشنایی بامبانی و ریشه های انقلاب را پیگیری کند،و انقلاب را در جهت پیشبرد اهدافش یاری رساند.