به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،حجت الاسلام والمسلمین مهدی موسوی نماینده ولی فقیه در شهرستان مبارکه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت:امروز به مناسبت این حادثه ی بسیار غم بار که بر قلب امت اسلامی نازل شد؛عواطف امت حزب الله در همه ی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،حجت الاسلام والمسلمین مهدی موسوی نماینده ولی فقیه در شهرستان مبارکه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت:امروز به مناسبت این حادثه ی بسیار غم بار که بر قلب امت اسلامی نازل شد؛عواطف امت حزب الله در همه ی دنیا جریحه دار شد.
آمریکا و هم پیمانانش فکر میکنند با ستمکاری و تجاوز دنیا را میتوانند تحت سلطه قرار بدهند،اما سخت در اشتباه هستند چه بسا روزی میرسد که در همین دنیا توسط نیروهای مقاومت اسلامی زنگ خطر در کنار کاخ های سیاه آن ها به صدا در بیاید؛ و مزدوران و نوکران شان در نقطه نقطه ی عالم احساس نا امنی کنند.
امام جمعه مبارکه افزود:آن ها آرزو خواهند کرد، که ای کاش بالگردهایشان اصلا به پرواز در نمی آمد؛ و این جنایت عظیم را انجام نمیدادند.
کیفر و عذابی که خداوند متعال برای این افراد در نظر خواهد گرفت همان عاقبتی است که فرعونیان به آن دچار شدند و چه بسا از آن بدتر!هرچند این مصیبت دردناک است اما امت اسلامی و فرزندان رشید صاحب الزمان و مقام معظم رهبری انتقام سختی از این هامیگیرند و خواب آرام را برایشان حرام خواهند کرد.چه بسا،هم اکنون این حرکت نیز آغاز شده؛ لذا بسیاری از سیاستمداران و کسانی که در اداره ی سیاست های جهانی نقش دارند و حتی با آمریکا همراهی میکننددولت آمریکا و ترامپ ملعون را سرزنش خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی تصریح کرد:رزمندگان مقاومت اسلامی در سراسر دنیا انتقام خون سردار دل ها را خواهند گرفت؛اما ملت ایران ان شاءالله یک جواب محکم دیگری هم به اردوگاه ستم و تجاوزشان خواهد داد و آن در زمان انتخابات است.
دشمنان کور دل و حسود ایران اسلامی برنامه ریزی های زیادی برای عدم حضور مردم در انتخابات دارند اما این حادثه ی عظیم ملت ایران را متحد تر و بصیر ترخواهد کرد همچنین دل های مردم به برکت خون پاک سردار حاج قاسم سلیمانی به هم پیوند خواهد خورد.
امیدواریم در سایه ی وحدت برخواسته از شهادت ایشان همدلی در صفوف ملت ایجاد شود و انتخاباتی در ایران رقم بخورد که بی نظیر در کشور و جهان باشد.
وی گفت:حضور مردم در صحنه انتخابات حتی از سلاح های هسته ای برای دشمنان خطرناک تر خواهد بود لذا موجب اقتدار نظام میشود،مردم نیز باید بکوشند تا با انتخاب انسان های خوب و پایبند به ارزش های انقلاب مجلسی ایجاد کنند انقلابی و مدافع حقوق ملت باشد.