بِسم ِالله الرَّحمن ِالرَّحیم “خدایا؛چنان کن سرانجام کار” “تو خشنود باشی و مارستگار” عرض سلام و ادب خدمت موکلین و ولی نعمتان بزرگوارم در جای جای شهرستان مبارکه لازم است ؛ با کمال تواضع و ادب خدمت شما بزرگواران؛ نهایت تشکر و امتنان خودم را از همراهی شما اعلام نمایم چرا که در این چهار […]

بِسم ِالله الرَّحمن ِالرَّحیم

“خدایا؛چنان کن سرانجام کار”
“تو خشنود باشی و مارستگار”

عرض سلام و ادب خدمت موکلین و ولی نعمتان بزرگوارم در جای جای شهرستان مبارکه

لازم است ؛ با کمال تواضع و ادب خدمت شما بزرگواران؛ نهایت تشکر و امتنان خودم را از همراهی شما اعلام نمایم چرا که در این چهار سال به غیر از خوبی و لطف و محبت چیز دیگری از شما در ذهن خود ندارم و ندیدم. این چهار سال با رای و محبت شما؛ صاحب اعتبار و جایگاه گردیدم و خدا را شاهد میگیرم که در این مدت لحظه ای از تلاش برای توسعه ، ارتقاء ، اعتبار و جایگاه وطنم ،استانم و حوزه انتخابیه ام دریغ نکردم وهیچوقت لطف شما را که در اولین حضورِ حقیر ، با رای تاریخی و بالاترین آمار در طیِ ادوار گذشته، بنده را لایق خدمت دانستید فراموش نخواهم کرد .
حال که موعد ثبت نام برای انتخابات مجلس یازدهم به اتمام رسید از تماس ها و مراجعه و لطف خیل زیاد همشهریان عزیز جهت ثبت نام نه تنها خستگی چهار سال دوندگی شبانه روزی را از تنم به در کرد، بلکه شوق خدمت همیشگی برای وطن را در این حقیر صد چندان نمود.
اینجانب ضمن ادای احترام به تک تک مردم ِباصفای ِ حوزه انتخابیه ام ،در مقام خادمی مردم فهیم در مجلس شورای اسلامی، ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات سال جاری ،خواهش دارم فرصت خدمت در شهرستان مبارکه را به دلسوزی پاکدست ،خوشنام و صادق در شهرستان بسپارند .

اینجانب نیز بر حسب وظیفه شرعی و قانونی خود ؛اعلام میدارم همچنان تا روز اخر نمایندگی با همه توان پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان هستم و ان شاءالله درفرصتی مناسب گزارش مفصلی از خدمات وامتیازهایِ گرفته شده، خصوصا زیرساختهای ایجاد شده درشهرستان ” آنهم در سخت ترین بحران های کشور و دوران جنگ اقتصادی ” محضر شریفِ همشهریانِ بزرگوارم ارائه خواهم کرد و پس از ارائه گزارش ؛با ترازوی قضاوت مردمِ قدرشناس ؛ عملکرد خود را خواهم سنجید. باشد که مورد رضایت حضرت دوست قرار گیرد .

التماس دعا

نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی
زهرا سعیدی