دکتر رحیمی معاون پارلمانی قوه قضائیه :

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، دکتر رحیمی معاونت پارلمانی قوه قضائیه ضمن بازید از صنایع شهرستان در جلسه شورای اداری حاظرشدو گفت:
آیت الله رئیسی خواهان این هستند که در سفرهای استانی از همه ی شهرستان ها بازید کنند،اما عملاً این مهم امکان پذیر نیست.لذا از معاونین به شهرستان ها اعزام میکنند تا مسائل و مطالبات را به ایشان منتقل کنیم.
وی افزود:ریاست محترم قوه قضاییه نگاه ویژه ای به شهرستان مبارکه داشته اند،ان شاءالله نتایج ویژه ی آن در آینده ی نزدیک قابل مشاهده خواهد بود،گزارش بازدید بنده و هئیت همراه به ریاست قوه قضاییه تقدیم و شاهد رسیدگی ایشان در موضوعات مختلف خواهیم بود.
هدف از این سفرها شناسایی مشکلات شهرستان ها است و بخش هایی که مربوط به قوه قضائیه میشود را رسیدگی کرده،و راهکارهای لازم در این زمینه را ارائه دهیم.تا اقدامات عملی صورت بگیرد و نتیجه بخش و مورد رضایت مردم و مسئولین باشد.
دکتر رحیمی افزود:بازدید ما از صنایع و کارخانه ها موجب شد که از نزدیک با مشکلات و موانع تولید آشناشویم و بتوانیم آن ها را در حد توان رفع کنیم و دغدغه قوه قضاییه جلوگیری از بروز مشکلات و موانع در جهت تولید ملی است.
دیدگاه آیت الله رئیسی در خصوص رفع مشکلات مردم این است که قوای سه گانه ضمن حفظ جایگاه هر دستگاه با همدیگر تعامل داشته باشند؛تا مشکلات مردم حل شود،اما در شهرستانی باوجود صنایع و کارخانجات متعدد این تعامل بیشتر لازم است.
ایشان خاطر نشان کرد:یکی از اقدامات مشترک دادگستری، فرمانداری و نماینده محترم شهرستان جلوگیری از تعطیلی کارخانه ها و احیای دوباره صنایع در خصوص تولید و اشتغال بوده،لذا تاکید ما پرهیز ازجزیره ای کار کردن وحفظ تعامل است.
پیشگیری از وقوع جرم همواره از الویت هاو سیاست های قوه قضائیه است لذاتلاش ما بر این است،که امنیت قضایی را ارتقاء دهیم.یعنی اگر کسی شکایتی داشت این فرد مطمئن باشد که عدالت اجراخواهد شد حتی در خصوص کسانی که زبان حقوقی و سواد ندارند.
کسی هم که مرتکب جرم شده و حق دیگران را ضایع کرده،بداند بالاخره قانون در مقابل آن ها خواهد ایستاد!هدف این است تا کسی جرات نکند که بخواهد جرمی مرتکب شود؛ لذامفسدان و مجرمان بدانند بن بست افراد فاسد قوه قضائیه است.

معاون پارلمانی قوه قضائیه گفت:سیاست ما دعوت به آرامش و اطمینان خاطر به افراد بی گناه است لذا بدانند هیچ کس نمیتواند برای آن ها پرونده سازی کند،وقوه قضائیه به مطالبات شان رسیدگی خواهد کرد.