به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، سرهنگ عطایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه  ضمن گرامی داشت هفته بسیج چهل سالگی بسیج را خدمت مردم شهید پرور شهرستان مبارکه و همه مسئولین و بسیجیان عزیز تبریک و تهنیت گفت و یاد و خاطره شهدای اسلام ، انقلاب و بسیج و 600 شهید شهرستان مبارکه گرامی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، سرهنگ عطایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه  ضمن گرامی داشت هفته بسیج چهل سالگی بسیج را خدمت مردم شهید پرور شهرستان مبارکه و همه مسئولین و بسیجیان عزیز تبریک و تهنیت گفت و یاد و خاطره شهدای اسلام ، انقلاب و بسیج و 600 شهید شهرستان مبارکه گرامی داشت .

عطایی ادامه داد ما در سال 98 در شرایطی به هفته بسیج ورود پیدا کردیم که جنگ نیمه سخت دشمنان داخلی و خارجی را با عنوان گرانی بنزین پشت سر گذاشتیم و توانستیم در کمتر از سه روز عوامل داخلی و خارجی دشمنان را با حضور خیلی خوب در راهپیمایی هایی که بعد از فتنه صورت گرفت باعث شد آتش فتنه فرو کش کند و حضور مردم مثل یک آب سردی که برآتش فتنه می نشیند ، آتش فتنه را خاموش کرد .

وی افزود چهل سال از تشکیل نهاد مقدس و ارزشی بسیج می گذرد که از 5 آذر 1358 که با فرمان تاریخی حضرت امام (ره) این شجره طیبه الهی شکل گرفت و این نهاد ارزشی و انقلابی برکات و ارزش هایی برای انقلاب و ایران اسلامی در عرصه های مختلف داشته است .

عطایی گفت کمتر کسی فکر می کرد که بذری که حضرت امام (ره) در سال 58 کاشتند ، امروز به یک درخت تنومند و پر ثمری بگردد که سرتاسر کشور از میوه های شیرین آن ، امروز بهره مند شوند .

وی ادامه داد کمتر کسی باور می کرد که بسیج بتواند سرنوشت جنگی را که برای نابودی انقلاب طراحی شده بود را تغییر بدهد و زمینه شکست قطعی رژیم بعث عراق و پشتیبان منطقه ای و بین المللی را فراهم کند .

وی افزود کمتر کسی باور می کرد که روزگاری اندیشه و فرهنگ بسیجی مرز های ایران اسلامی را در نوردد و پرتوی آن در سوریه و عراق طومار داعش را در هم بپیچد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه  گفت هفته بسیج سال 98 با شعار محوری بسیج ، چهل سال خدمت ، ایثار و شهادت آغاز شده است ، در سطح شهرستان بالغ بر 120 عنوان برنامه داریم که این برنامه را در رده های بسیج در شهرستان ، اعم از ستاد ناحیه ، حوزه های بسیج و پایگاه های تابعه انجام می گردد .