به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری مبارکه نا ، مهندس لطفی معاون سیاسی فرماندار شهرستان مبارکه گفت : ملت ایران اسلامی همواره و در طول گذشت چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی در دفاع از آرمان‌های این نظام حضوری گسترده داشته اند و این همبستگی آن‌ها با انقلاب و ولایت فقیه سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان بوده است. وی گفت : […]

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری مبارکه نا ، مهندس لطفی معاون سیاسی فرماندار شهرستان مبارکه گفت : ملت ایران اسلامی همواره و در طول گذشت چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی در دفاع از آرمان‌های این نظام حضوری گسترده داشته اند و این همبستگی آن‌ها با انقلاب و ولایت فقیه سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان بوده است.

وی گفت : ۱۳ آبان ماه برگی زرین در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران اسلامی است و مردم ما در این روز به دنیا نشان دادند هیمنه استکبار پوشالی است.

لطفی با بیان اینکه کشور در دوره‌ای حساس قرار دارد و دشمنان قسم خورده انقلاب تلاش دارند با تحریم‌های ناعادلانه مردم را از انقلاب ناامید کنند باید بار دیگر با وفاق ملی در برابر آن‌ها بایستیم.

لطفی معاون سیاسی فرماندار با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای گرانقدر این نظام خاطر نشان کرد : فردا مردم شهرستان مبارکه بار دیگر با حضور در این راهپیمایی اتحاد و همبستگی خود را به انقلاب و ولایت فقیه به جهانیان نشان خواهند داد .