به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، حمید عصارزادگان در ابتدای این نشست با تبریک هفته دولت خطاب به مدیران دستگاهها گفت : تمامی مدیران باید با تاسی از ویزگی های شهیدان دولت ، خدمتگزار مردم بوده و در سال رونق تولید پیش از گذشته در راه خدمت رسانی به مردم قدم بردارند.وی افزود: در شهرستان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، حمید عصارزادگان در ابتدای این نشست با تبریک هفته دولت خطاب به مدیران دستگاهها گفت : تمامی مدیران باید با تاسی از ویزگی های شهیدان دولت ، خدمتگزار مردم بوده و در سال رونق تولید پیش از گذشته در راه خدمت رسانی به مردم قدم بردارند.وی افزود: در شهرستان فضای صمیمی بین تمامی مسئولین مبارکه حاکم است و هیچ اختلافی با هیچ مسئولی نداریم و تمامی مدیران هم باید از این فضا برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم استفاده کنند.
فرماندار مبارکه با اشاره به تغییرات مدیران ادارات گفت : تغییرات مدیران تا پایان سال بستگی به عملکرد آنها دارد و در صورتی که مردم از عملکرد آنها ناراضی باشند امکان تغییر هست و سعی شده در جابجایی مدیران ادارات از افرادی توانمند و فعال نیز استفاده شود.

وی به تلاش های صورت گرفته در خدمت رسانی به مردم اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش کردیم در این شرایط اقتصادی در کنار مردم بوده و با شنیدن مشکلات درصدد رفع آنها گام برداریم .

عالیترین مقام اجرایی شهرستان مبارکه به شرایط حاکم بر شهرستان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت : در سال گذشته شهرستان مبارکه در آرامش کامل بوده و با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی مبارکه در امنیت کامل بوده است.

رئیس شورای تامین شهرستان مبارکه با اشاره به برخی تجمعات معلمان و رانندگان در سال قبل در برخی شهرستان های کشور افزود: با همدلی و همراهی فرهنگیان و رانندگان سال گذشته در مباحث تجمعات در شهرستان مبارکه مشکلی نداشتیم و مطالبات بحق رانندگان و فرهنگیان را از راههای قانونی پیگیری کردیم.

حمید عصارزادگان به انتشار برخی منفی در رسانه ها اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی رسانه ها با انتشار اخبار منفی در صدد جذب مخاطب هستند که باید با تغییر این رویه اخبار مثبت را انتشار داده و امید را در مین مردم جامعه تزریق کنند.

فرماندار مبارکه با اشاره به افزایش اعتبارات کمک دارایی شهرستان اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۷میلیارد تومان اعتبار در شهرستان بوده که امسال با افزایش ۱۲۰ درصدی این مبلغ به ۱۷ میلیارد تومان رسیده است.

وی گفت : توزیع عادلانه این اعتبارات در جهت خدمت رسانی به مردم در حوزه های بهداشت ، ایمنی راه ها ، اماکن ورزشی و … بوده است.

عصارزادگان به انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: همه باید تلاش کنیم تا در فضای دوستانه و با همدلی ، انتخاباتی سالم را پشت سر گذاشته و شاهد پیشرفت جایگاه شهرستان باشیم .

فرماندار شهرستان مبارکه با اشاره به پروژه های عمرانی شاخص شهرستان خاطر نشان کرد: مجموعه سفره خانه سنتی آسیاب آبی ، ساختمان مرکز پایش زیست محیطی ، بازدید از گلخانه گرمسیری ، سالن استاد شهریار ، سالن خانه جودو ، چمن مصنوعی روستای جوهرستان و چندین طرح عمرانی و کشاورزی از پروژه ای مهم هفته دولت در شهرستان مبارکه است .

 

 

انتهای پیام / سیمای استان