متن پیام به شرح ذیل می باشد: ماه شعبان موسم رویش گلهای معطر نبوی در دامان ولایت علوی و آغوش فاطمیست. ماه طلوع خورشیدِ حماسه آفرین کربلا ، حضرت اباعبدالله الحسین و شکفتن گل های پاک عترت پیامبر أکرم صلوات الله علیه است. چه زیباست که در امتداد این ایام فرخنده ، آزادی خواهان و […]

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

ماه شعبان موسم رویش گلهای معطر نبوی در دامان ولایت علوی و آغوش فاطمیست. ماه طلوع خورشیدِ حماسه آفرین کربلا ، حضرت اباعبدالله الحسین و شکفتن گل های پاک عترت پیامبر أکرم صلوات الله علیه است.
چه زیباست که در امتداد این ایام فرخنده ، آزادی خواهان و عدالت طلبان در سراسر گیتی ، میلاد منجیِ موعود را به جشن می نشینند و آمدنش را انتظار می کشند.

ایام آغازین ماه شعبان المعظم، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی و بزرگ جانباز دشت نینوا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است و در این سه روز خجسته، دل‌های ما مانوس با یاد سه بزرگوار از خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.
سالروز ولادت حضرت ابا‌عبدالله الحسین (ع) یادآور حماسه‌آفرینی پاسداران اسلام، میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) تجدید خاطره رشادت‌های جانبازان عزیز و ولادت حضرت زین‌العابدین امام سجاد (ع) یادآور دعاهای مردان نیک خدا در فراق معبود یکتاست.
اینجانب فرارسیدن این اعیاد خجسته و روز پاسدار و جانباز را به ملت شریف ایران و مردم متدین وشهیدپرور شهرستان و پاسداران غیور و جانبازان عزیز تبریک گفته و از خداوند بزرگ دوام عزت اسلام و مسلمین را زیر سایه مهر و محبت اهل‌بیت (ع) مسئلت مینمایم.

 

حمید عصارزادگان
فرماندار شهرستان مبارکه