به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،سید مهندس هاشمی در این مراسم ضمن تبریک روز مهندس، یاد و خاطره شهدای مهندس را گرامی داشته و افزود:  شهرداری ازجمله مهم‌ترین سازمان‌هایی است که عمده فعالیت‌هایش در حوزه مهندسی بوده و خداوند را شاکریم که از توان بهترین مهندسان در شهرداری مبارکه بهره می‌بریم. شهردارمبارکه موفقیت‌های فنی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،سید مهندس هاشمی در این مراسم ضمن تبریک روز مهندس، یاد و خاطره شهدای مهندس را گرامی داشته و افزود:  شهرداری ازجمله مهم‌ترین سازمان‌هایی است که عمده فعالیت‌هایش در حوزه مهندسی بوده و خداوند را شاکریم که از توان بهترین مهندسان در شهرداری مبارکه بهره می‌بریم.

شهردارمبارکه موفقیت‌های فنی و تخصصی در دوران  جنگ تحمیلی و سازندگی پس‌ازآن را مرهون خدمات مهندسان رشته‌های گوناگون دانست و گفت: مهندس فقط در ساخت‌وساز نیست بلکه همه عرصه‌های توسعه و آبادانی کشور مرهون زحمات مهندسان است .

وی اظهار داشت: مدیریت شهری مجموعه به‌هم‌پیوسته‌ای است که با تلاش و پشتکار کارکنان شهرداری به‌ویژه تدبیر و خلاقیت مهندسان به اجرا درمی‌آید و بی‌شک برای توسعه و پیشرفت شهر مدیون زحمات این قشر خوش‌فکر و ساعی هستیم.

هاشمی افزود: کارکنان شهرداری باوجود مشکلات مالی همواره از هیچ کوشش برای توسعه و پیشرفت شهر فروگذار نمی‌کنند و امیدواریم با رفع مشکلات شاهد روزهای خوبی برای همکاران شهرداری باشیم و با اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمات‌رسانی مطلوب رضایت شهروندان را جلب نماییم.

شهردار مبارکه  بابیان اینکه  اگر بخواهیم می‌توانیم  و باید فعل خواستن توانستن است را صرف کنیم گفت: همه کارکنان سازمان باید شهرداری و  شهر را از خودشان بدانند و در زمینه درامد زایی  و کاهش هزینه‌ها تحقیق و پژوهش کنند.

 وی بابیان اینکه در درجه‌ی اول باید اعتماد و اعتقاد  به کار خودمان پیدا کنیم  افزود: بیشترین توقع در سازمان شهرداری  از مهندسان و کارشناسان است که در پست‌های مختلف مشغول فعالیت هستند.

 هاشمی  بابیان اینکه با همدلی و وحدت می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم گفت: حرکت‌ها و اتفاقات بزرگ  و خوبی  در این مدت  انجام‌شده و نسبت به چهار سال آینده  شهرداری امیدوارم.

 هاشمی بابیان اینکه باید برای توسعه،  پویایی و آبادانی شهر  تلاش کنیم  و قدم‌های بزرگی برداریم  گفت: شورای اسلامی شهر همواره همراه و کمک شهرداری  بوده‌اند و در این دوره شورای شهر به‌خوبی از  شهرداری  حمایت کرده و می‌کنند و همراه و همیار مجموعه شهرداری هستند.

هاشمی بابیان اینکه پویایی شهرداری‌  به  پویایی، توسعه و آبادی  شهر منجر خواهد شد گفت:  برای اینکه سازمان شهرداری در ریلی که قرارگرفته بتوانند  پرشتاب‌تر حرکت کند باید همه دست‌به‌دست هم دهیم.

 وی گفت: امروز باید از نگاه درون واحدی در شهرداری  خودداری کرده و با نگاه کلی به سازمان  و  توکل بر خدا  و کمک اعضای شورای اسلامی شهر، کارهای بزرگی را در شهرداری و شهر مبارکه به یادگار  بگذاریم.

هاشمی در پایان ضمن قدردانی از زحمات کارکنان شهرداری افزود: از اینکه با اتکال به قادر متعال، با عنایت به تعهد و انضباط کاری، اخلاق‌مداری، قانون‌گرایی و سخت‌کوشی همگام و همسو با برنامه‌ریزی منسجم و با تکیه‌بر توانمندی‌های خویش مجدانه تلاش می‌ورزید؛ صمیمانه تشکر می‌نمایم.

در پایان این مراسم از مهندسین مجموعه مدیریت شهری مبارکه با اهدای لوح ، تقدیر به عمل آمد.