متن پیام به شرح ذیل است: بسمه تعالی حضور چشمگیر و باشکوه مردم شهرستان مبارکه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان از باور عمیق مردم به اصول و مبانی انقلاب دارد. باوری که ریشه در ایمان قوی و وفاداری به راه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب دارد. درود خدا بر ایمان مستحکم و […]

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
حضور چشمگیر و باشکوه مردم شهرستان مبارکه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان از باور عمیق مردم به اصول و مبانی انقلاب دارد. باوری که ریشه در ایمان قوی و وفاداری به راه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب دارد.
درود خدا بر ایمان مستحکم و گام های استوار شما مردم بصیر و همیشه در صحنه که با وحدت ، بصیرت و همدلی خالق حماسه ای دیگر بودید.
بی تردید این حضور عظیم و حماسی که در لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) صورت گرفت، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این خطه از میهن عزیزمان، ثبت کرد و نمایشی از شکوه عزت، عظمت و اقتدار ایرانیان را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.
اینجانب به نمایندگی از دولت تدبیر و امید در شهرستان از آحاد ملت مؤمن، خانواده معزز شهدا،‌ جانبازان انقلاب اسلامی ،ائمه جمعه، اعضای شورای تامین،نیروهای نظامی وانتظامی،روحانیون ،مسئولین ،اصناف وبسیجیان و مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان که با اراده بی نظیر خود، جلوه دیگری از عظمت، اقتدار و میثاق ملی را به نمایش گذاشتند، قدردانی نموده و از تمامی کسانی که در ساماندهی این شور مردمی تلاش نمودند تشکر نموده و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند منان مسألت می‌نمایم.

حمید عصارزادگان
فرماندار شهرستان مبارکه