به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، مجتبی صباغ، سرمایه گذار این طرح در آیین افتتاح استخر مسافت کوتاه شهر مبارکه اصفهان، اظهار کرد: این استخر مسافت کوتاه استاندارد می تواند میزبان رقابت‌های کشوری و بین المللی باشد. وی با بیان اینکه ۱۹۰ میلیارد ریال برای ساخت این مجموعه هزینه شده است، افزود: مساحت کل مجموعه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، مجتبی صباغ، سرمایه گذار این طرح در آیین افتتاح استخر مسافت کوتاه شهر مبارکه اصفهان، اظهار کرد: این استخر مسافت کوتاه استاندارد می تواند میزبان رقابت‌های کشوری و بین المللی باشد.

وی با بیان اینکه ۱۹۰ میلیارد ریال برای ساخت این مجموعه هزینه شده است، افزود: مساحت کل مجموعه ورزشی سه هزار و ۵۰۰ متر مربع است.

صباغ تصریح کرد: مجاورت مجتمع فولاد مبارکه با این شهرستان و همچنین سابقه تیم داری سپاهان در رشته‌های واترپلو و شنا نویدبخش استفاده بهینه از این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات ساختمانی دو استخر مسافت کوتاه استاندارد کشور در محله نصیرآباد شهرستان مبارکه اصفهان با حمایت مالی بخش خصوصی و مشارکت شهرداری انجام شد.

صباغ تاکید کرد: برای احداث این استخر با سه هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت افزون بر دو سال ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: استخر مسافت کوتاه مبارکه دارای سه کاسه استاندارد با ابعاد ۲۱ در ۲۵ و عمق دو متر، کاسه آب درمانی در ابعاد ۸۰ در یک متر و ۶۰ سانتی متر و کاسه کودکان به عمق ۵۰ سانتی متر است و با افتتاح آن برای نخستین بار امکان میزبانی از مسابقات شنا و واترپلوی استاندارد در کشور فراهم شده است.

شهرستان مبارکه هم اکنون با ۱۴۳ هزار نفر جمعیت دارای دو استخر است و ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

 

انتهای پیام / ایمنا