به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،جلسة‌ کار گروه تخصصی اجتماعی ، فرهنگی و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی لطفی معاون محترم فرمانداری شهرستان مبارکه با بیان اینکه امروزه مشکلاتی که در کشور وجود دارد ریشه در مسائل فرهنگی دارد ،عنوان نمود : اگر این موضوعات و مسائل در مسیر مناسب […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،جلسة‌ کار گروه تخصصی اجتماعی ، فرهنگی و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی لطفی معاون محترم فرمانداری شهرستان مبارکه با بیان اینکه امروزه مشکلاتی که در کشور وجود دارد ریشه در مسائل فرهنگی دارد ،عنوان نمود : اگر این موضوعات و مسائل در مسیر مناسب قرار گیرد سایر موارد جامعه روبه بهبودی می رود.

 وی با اشاره به وجود مشکلات در حوزه اجتماعی ، افزود : در فضای سایبری و فضای مجازی بایستی محتوای مناسب تهیه شود که خدای ناکرده به خانواده ها آسیب وارد نشود . متاسفانه سن اعتیاد به حداقل ممکن رسیده است . لطفی خاطرنشان کرد:دستگاههای فرهنگی و اجتماعی بایستی بهتر از قبل فعالیت کنند و بصورت گسترده و جهادی عمل کنند .

معاون فرماندار مبارکه با بیان اینکه بحث ناامیدی از سوی معاندین در حال تزریق به جامعه است ، افزود: بحث نشاط اجتماعی نیاز به عزم ملی دارد و همه دستگاهها باید ورود کنند و به نوبه خود در جهت ایجاد روحیه و نشاط در جامعه توام با معنویت تلاش کنند .

لطفی با اشاره به ارسال گزارشات دستگاهها در خصوص سند راهبردی نشاط اجتماعی شهرستان مبارکه تاکید کرد : کمیته ای تحت همین عنوان در فرمانداری تشکیل گردد و روسای ادارات به طور مستمر جهت تعیین شاخص های کمی و کیفی و جمع بندی و استفاده در سند مذکور در این کمیته حضور یابند .