متن پیام به شرح ذیل می باشد: ۱۲ آذر روز جهانی معلولان روزی است متعلق به عزیزانی که با تلاشی وصف ناپذیر از نارسائی چشمان نابینا، گوشهای ناشنوا و پاهای ناتوان فراتر رفته اند تا ثابت کنند معلولیت مانع رشد و کمال نیست. این روز، روز تکریم و تجلیل از کسانی است که علی‌رغم محدودیت‌های جسمی، […]

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

۱۲ آذر روز جهانی معلولان روزی است متعلق به عزیزانی که با تلاشی وصف ناپذیر از نارسائی چشمان نابینا، گوشهای ناشنوا و پاهای ناتوان فراتر رفته اند تا ثابت کنند معلولیت مانع رشد و کمال نیست.

این روز، روز تکریم و تجلیل از کسانی است که علی‌رغم محدودیت‌های جسمی، با استعانت از قدرت لایزال الهی و عزمی راسخ و با خودباوری و تلاش و جدیت، سرافرازانه در عرصه‌های گوناگون اجتماع ایفای نقش می‌کنند.

روز جهانی معلولان ، روز تعمیم شناخت جوامع و اقشار مردم از نیازها و فعالیت های افراد دارای نیازهای ویژه و نیز آشنا شدن آنان نسبت به حقوق مادی و معنوی و تعیین راهکار برای رفع موانع و آسیب ها است.

امروزه معلولان با تکیه بر نیروی ایمان و بهره گیری از استعدادهای عظیم خویش توانسته اند در مسیر رشد و شکوفایی و کمک به توسعه کشور و افتخارآفرینی در میادین مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی  … گام های موثری برداشته اند.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت این روز مبارک به همه معلولان و خانواده های محترم و صبور آنان و قدردانی از زحمات بی شائبه خادمین این عرصه، اعم از بخش های دولتی و غیر دولتی به ویژه خیرین محترم و سازمان های یاری رسان، امیدداریم با همت و تلاش مضاعف دستگاههای اجرایی شهرستان، زمینه های لازم برای اجرایی شدن قوانین مصوب حمایتی در مورد معلولان و استفاده بهینه از خدمات و امکانات عمومی، رفاهی، فرهنگی، آموزشی، فرصتهای شغلی و در نهایت برابری فرصتهای اجتماعی به عنوان مطالبه به حق جامعه معلولین شهرستان مبارکه فراهم گردد.

حمید عصارزادگان

فرماندار شهرستان مبارکه