همزمان با فرا رسیدن هفتم مهرماه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،همزمان با فرا رسیدن هفتم مهرماه مراسم صبحگاه ، رژه خودروهای آتش نشانی و قدردانی از نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه با حضور فرماندار ، شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، مدیران و مسئولان ادارات مختلف شهر ،نیروهای نظامی و انتظامی ،فرماندهی پلیس راهور و جمعی از مدیران مدارس و دانش آموزان (با اجرای برنامه های زیبا و فرهنگی) ، اورژانس و هلال احمر در محل سازمان برگزار شد .در این مراسم فرماندار ،شهردار و رئیس شورای شهر در سخنان جداگانه ای ضمن قدر دانی از زحمات آتش نشانان ، به روز بودن امکانات و تجهیزات و آمادگی جسمانی نیروهای آتش نشان را از مهمترین اهداف سازمان برشمردند .

در ادامه مهندس سید رسول موسوی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه ضمن خوش آمدگوئی و ارائه عملکرد سازمان به لزوم احداث حداقل سه ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر و محلات ، افزایش نیروی انسانی جوان ، تحصیلکرده و کارآزموده و امکانات و تجهیزات به روز آتش نشانی را از مهمترین خواسته های سازمان آتش نشانی مبارکه برشمرد .
وی در ادامه افزود : امسال تصمیم گرفتیم بر خلاف روند سالهای گذشته که مرسوم بوده در این روز مانوری توسط عوامل آتش نشانی برگزار گردد ، با برپایی نمایشگاه تخصصی تجهیزات ایمنی و آتش نشانی در نقطه مرکزی شهر ، بتوانیم مردم شریف شهرستان را با امکانات و تجهیزات سازمان آتش نشانی آشناتر نمائیم و امکان بازدید و تعامل اقشار مختلف جامعه از وسایل و تجهیزات آتش نشانی را بیشتر و راحت تر کنیم . مدیرعامل آتش نشانی افزود در این نمایشگاه چند منظوره ، شرکت های نصب مونتاژ آسانسور و همچنین شرکتهای تجهیزات ایمنی و همچنین غرفه ای به نام مقدس شهدا نیز دائر شده است و مردم میتوانند ضمن بازدید از نمایشگاه ، با شرکت های مذکور و خدمات آنها نیز آشنا شوند و بعضا از خدمات آنها بهرمند گردند . مدیرعامل سازمان آتش نشانی همچنین افزود از دیگر محاسن این نمایشگاه ، امکان استفاده تمامی سنین و مقاطع تحصیلی و همچنین صنوف مختلف جامعه با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در نمایشگاه می باشد و از مدیران پیش دبستانیها ، مدارس و دانشگاه ها دعوت کرد تا از این نمایشگاه دیدن نمایند .

وی افزود نمایشگاه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و تا روز جمعه پذیرای علاقه مندان می باشد و کارشناسان سازمان ، پاسخگوی تمامی سوالات بازدیدکنندگان می باشند . مهندس سید رسول موسوی در پایان ضمن تبریک مجدد به مناسبت بازگشائی مدارس و همچنین ایام گرامیداشت دفاع مقدس و همچنین هفته نکوداشت نیروی انتظامی ، آرزوی ایامی بدون حادثه را برای تمامی شهروندان از خداوند منان خواستار شد .