به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر مبارکه مسئولان را خدمت گذار مردم دانست و گفت: هرکاری در حیطه توان و مسئولیت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد با افتخار پیگیر حل و رفع آن خواهیم بود. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر مبارکه مسئولان را خدمت گذار مردم دانست و گفت: هرکاری در حیطه توان و مسئولیت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد با افتخار پیگیر حل و رفع آن خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان راه حل‌ رفع مسائل مطرح شده را درون و برون استانی برشمرد و خاطرنشان کرد: فرهنگ و اقتصاد به عنوان دو رکن اساسی یک نظام می‌توانند توامان در رفع موانع و مشکلات یکدیگر را یاری رسانند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید نسبت به مقوله فرهنگ احساس مسئولیت داشته باشند، اظهار کرد: لازم است مجموعه‌ها و تشکل‌های فرهنگی شهرستان با حفظ و تقویت روحیه امید به آینده و با همدلی در رفع موانع و مشکلات موجود تلاش نمایند.

حجت الاسلام انصاری یکی از سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را کاهش مراجعه حضوری و استفاده حداکثری از خدمات دولت الکترونیک دانست و افزود: اراده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ادارات شهرستان‌ها بر تسریع روند حل مسائل اصحاب فرهنگ و هنر استان است.