به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسمه تعالی هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترویج گران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در جامعه است. این روز ، یادآور حماسه آفرینی ها و از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترویج گران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در جامعه است.

این روز ، یادآور حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان میهن اسلامی مان در عرصه دفاع مقدس است. غیور مردانی که با اخلاص و احساس مسئولیت، به امر خطیر خدمت رسانی به آسیب دیدگان ناشی از حملات دشمن پرداختند و برگ زرین دیگری از ایثار و جوانمردی را در دفتر این مرز و بوم ثبت کردند.

درود بر شما نیروهای زحمتکشی که با تعهد و بهر گیری از توان خود ، ازخودگذشتگی و حضور موثر در امداد ونجات باعث ارتقاء عملکرد سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی وتقویت جایگاه این سازمان در اذهان و قلبهای شهروندان شده اید.

اینجانب فرارسیدن ۷ مهرماه روز آتش نشان را به تمام آتش نشانان ، به ویژه پرسنل خدوم، تلاشگر، جهادی، شهرداری های شهرستان مبارکه تبریک و تهنیت عرض کرده و از خدای منان آرزوی سلامت و بهروزی را برای آنان داشته باشم.

حمیدعصارزادگان

فرماندار شهرستان مبارکه