به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،حمید عصارزادگان در جلسه شورای آموزش وپرورش که در آستانه بازگشایی مدارس وشروع سال تحصیلی جدید برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ،بر برگزاری جلسات شورا به طور منظم وهر ماه یکبار تاکید کرد وگفت:آموزش وپرورش اساس وزیربنای همه حوزه ها و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،حمید عصارزادگان در جلسه شورای آموزش وپرورش که در آستانه بازگشایی مدارس وشروع سال تحصیلی جدید برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ،بر برگزاری جلسات شورا به طور منظم وهر ماه یکبار تاکید کرد وگفت:آموزش وپرورش اساس وزیربنای همه حوزه ها و فعالیتهای کشور است و توجه به حوزه آموزش وپرورش و تعلیم وتربیت زیربنای همه خدماتی است که در یک جامعه می توان ارائه کرد.

فرماندار شهرستان ایجاد تحول در هر جامعه ای را منوط به تحول در نظام تعلیم وتربیت آن جامعه عنوان کرد وگفت:برداشتن گام های اساسی یکی از مهم ترین برنامه هایی است که باید در این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان با بیان اینکه در زمینه تجهیزات و فضای آموزشی نیز باید اقدامات موثری برداشته شود افزود: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی برای کمک به آموزش وپرورش وتامین تجهیزات مورد نیاز ،باید ظرفیت خیرین شهرستان استفاده شود و دستگاه های خدمات رسان نیز با توجه به شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس ،تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مدارس به کار گیرند.

وی تاکید کرد : شهرداری ها باید با ایجاد فضای شاد اجتماعی ،محیط را برای بازگشایی مدارس و حضور آنان در مدارس فراهم نمایند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶ مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز در شهرستان احداث گردیده از زحمات وحمایت های خیرین از آموزش وپرورش تشکر کرد وگفت :همان طور که خیرین در بحث احداث مدارس کمال همکاری را با مسئولان شهرستان را داشته اند انتظار داریم در بحث تامین تجهیزات مداری نیز همکاری وتعامل نمایند.

وی به همه مدیران توصیه کرد :در شرایط حساس فعلی همه مدیران باید با ایجاد فضای آرام ،امید به آینده ای درخشان را در دانش آموزان افزایش دهند و با ر عایت دستورالعمل های آموزش وپرورش از ورود تلفن همراه به کلاسها جلوگیری ودر امر ورزش و برگزاری نماز جماعت اول وقت اهتمام ویژه داشته باشند.