به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،حمید عصارزادگان فرماندار مبارکه در کنفرانس خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت ضمن تبریک دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت سالروز شهادت دولتمردان شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت : دولت با پشتوانه مردم کار خود را انجام می دهد و علاوه برشعارهای که […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،حمید عصارزادگان فرماندار مبارکه در کنفرانس خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت ضمن تبریک دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت سالروز شهادت دولتمردان شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت : دولت با پشتوانه مردم کار خود را انجام می دهد و علاوه برشعارهای که ریشه در انقلاب وارزشهای دینی دارد ارتباط تنگاتنگی با مردم دارد و باید امید و انگیزه را در مردم تقویت کنیم.

حمید عصارزادگان به سوابق مدیریتی و اجرایی خود اشاره کرد و افزود : از سال ۷۱ در شهرداری اصفهان مشغول به فعالیت بوده ام و شهردار تعدای از مناطق مهم و حساس اصفهان را در کارنامه ی خود دارم .

وی گفت: شهرستان مبارکه به دلیل دارا بودن شرایط خاص و مردم بااصالت و سخت کوش و بافرهنگ جایگاه ویژه ای در استان دارد.

فرماندار مبارکه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص خدمت به مردم افزود: اولویت من در شهرستان مبارکه خدمت رسانی به تمام افراد و گروه های مختلف و پیگیری مطالبات مردم ، محرومیت زدایی، شفاف سازی در امور ، و تقویت اشتغال ، استفاده از نخبگان،اجرای پروژ های ماندگار و اساسی برای شهرستان می باشد.

عصارزادگان با بیان اینکه شهرداری ها جبهه اول خدمت به مردم هستند ، خاطر نشان کرد: متاسفانه در گذشته شهرداری های شهرستان تک محصولی بوده و صرفا به صنعت فولاد و عوارض آلایندگی متکی بودند.

وی با اشاره به استانی شدن عوارض های آلایندگی گفت: شهرداری های شهرستان باید به سوی درآمدهای پایدار حرکت کنند و اتکای خود به صنعت فولاد را به حداقل برسانند.

عصارزادگان در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر چگونگی نظارت بر عملکرد شهرداری ها خاطر نشان ساخت : یکی از وظایف اصلی شوراها نظارت بر عملکرد شهرداری ها می باشد و کل مصوبات شهرداری و شوراهای اسلامی در جلسات هیئات تطبیق فرمانداری بررسی می شود و در صورتی که برخلاف قوانین و مقررات باشد رد خواهند شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به مشکلات مالی شهرداری ها ، تاکید کرد : در انجام اقدامات فرهنگی و پروژه ها در شهرداری ها اولویت با پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و پرسنل شهرداری ها می باشد .

فرماندار مبارکه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر عملکرد ضعیف برخی از مدیران شهرستان گفت: در جلسات تذکراتی را به تعداد معدودی از مدیران دستگاههای کم تحرک شهرستان داده و خواسته ایم ارتباط و خدمت کردن به مردم را بیشتر کنند .

رئیس شورای اداری شهرستان به ملاقات های مردمی در دفتر خود نیز اشاره کرد و افزود: دوشنبه هر هفته ملاقاتهایی با مردم داریم و از نزدیک در جریان مشکلاتشان قرار می گیریم هرچند برخی از درخواستها در حوزه ی فرمانداری و دولت نیست ولی برای رفع این مشکلات تلاش خود را انجام می دهم.

وی با بیان اینکه بنده فرماندار همه تمام گرایش های سیاسی هستم، خاطرنشان کرد : از ابتدای ورود به شهرستان سعی داشته ایم با تمامی احزاب و گروهها رابطه ای صمیمی داشته باشیم و در همین جهت دیدارهایی با تمام احزاب ، ایثارگران و گروههای مختلف مردم داشته ام .

عصارزادگان افزود: با هیچ یک از مدیران تعارف نداریم چون بر این باوریم که باید تلاش و خدمت به مردم باشد و کسی که انگیزه خدمت برای مردم ندارد را نمیتواند همراه باشد .

در پایان فرماندار مبارکه خطاب به اصحاب رسانه گفت: شما چشم تیز مسئولین و پل ارتباطی بین آنها و مردم هستید و هر جا کم کاری و مشکلی مشاهده نمودید با بیان نمودن آن می توانید در راستای خدمت به مردم گام بردارید.

در حاشیه ی این نشست دکتر بختیار مالکی از جراحان و پزشکان سرشناس استان و تعدای از پرشکان و معتمدین اصفهان و از اهالی محله ی شیخ آباد مبارکه با حضور در دفتر فرماندار چند دقیقه ای را با فرماندار و اصحاب رسانه به گفت و گو پرداخت .