به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،همزمان با دهه کرامت فرماندارشهرستان به همراه نماینده مردم ،فرمانده سپاه ، معاون نیروی انسانی فولاد مبارکه و مدیرکل فنی وحرفه ای استان با جانبازان ۷۰درصد شهرستان دیدار وگفتگو کرد. حمید عصارزادگان در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت بر تکریم مقام شامخ جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،همزمان با دهه کرامت فرماندارشهرستان به همراه نماینده مردم ،فرمانده سپاه ، معاون نیروی انسانی فولاد مبارکه و مدیرکل فنی وحرفه ای استان با جانبازان ۷۰درصد شهرستان دیدار وگفتگو کرد.

حمید عصارزادگان در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت بر تکریم مقام شامخ جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت:اگر ایثار و مجاهدت جانبازان نبود، اکنون درخت تنومند انقلاب اسلامی به بار و ثمر ننشسته بود.

وی عنوان کرد: بردباری جانبازان در برابر تمام سختی‌هایی که متحمل می‌شوند، باید برای تمام انسان‌ها الگو شود و همه به این نکته واقف شوند که می‌توان برای رسیدن به خداوند، از جان و مال گذشت.

وی اضافه کرد :جانبازان در آن زمانی که به حضورشان نیاز بود از سلامتی خود گذشتند و قطعا در آن دنیا جز ماجور ترین دسته‌هایی خواهند بود که نزد پروردگار حضور می‌یابند.

فرماندار شهرستان جانبازان را چشم و چراغ انقلاب اسلامی خواند و گفت: این افراد با خدا معامله کرده و مزد خود را از خدا می‌گیرند.

وی افزود :جانبازان مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود.

در این دیدار فرماندار ومسئولان حاضر پای صحبت تعدادی از جانبازان انقلاب اسلامی نشستند و از برخی مشکلات و دغدغه‌های آنان مطلع شدند  و بر رفع مشکلات و دغدغه های آنان تاکید نمودند.