به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان باموضوع تامین آب و حفظ و حراست از فضای سبز و پارکهای شهرداریها و دهیاریها درراستای اجرای مصوبات کارگروه سازگاری با کم آبی ،در محل فرمانداری برگزار گردید . در این جلسه حمید عصارزادگان فرماندار شهرستان با اشاره به کاهش بارشها و تنش […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان باموضوع تامین آب و حفظ و حراست از فضای سبز و پارکهای شهرداریها و دهیاریها درراستای اجرای مصوبات کارگروه سازگاری با کم آبی ،در محل فرمانداری برگزار گردید .

در این جلسه حمید عصارزادگان فرماندار شهرستان با اشاره به کاهش بارشها و تنش و بحران کم آبی در سطح کشور و بخصوص در شهرستان های استان اصفهان و لزوم اصلاح الگوی مصرف آب در زمینه شرب ، کشاورزی و صنعت و اهمیت نجات جان درختان و فضای سبز شهرستان که در واقع نقش کلیدی در حفظ محیط زیست شهرستان را ایفا می کنند ، تامین آب شرب مردم شهرها و روستاها را اولویت اول برشمرد.

وی بر تعامل و همکاری کلیه دستگاههای متولی با امور آب و فاضلاب شهری و روستائی در تامین آب شرب مردم شهرها و روستاها و همکاری با شهرداریها و دهیاریها در راستای حفظ درختان پارکها و فضای سبز شهری و روستائی شهرستان تاکید نمود.

عصارزادگان به بحران کمبود آب در کشور اشاره نمود و تاکید کرد: شهرداری ها ، دهیاریها و صنایع با هماهنگی جهاد کشاورزی و حفاظت محیط زیست شهرستان برای توسعه فضای سبز در آینده از گونه های درختی و گیاهی سازگار با کم آبی استفاده نمایند.

رئیس شورای مدیریت بحران شهرستان افزود:کلیه دستگاههای متولی در راستای صرفه جوئی در مصرف آب شرب و آب کشاورزی به مردم اطلاع رسانی و در این خصوص با اداره آب و فاضلاب شهرستان تعامل و همکاری نمایند .