به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات کانون بانوان فاطمه الزهرا مبارکه با حضور حمید عصارزادگان فرماندار شهرستان مبارکه برگزار گردید. در این جلسه فرماندار با اشاره به لزوم مهارت آموزی و توانمند سازی بانوان و خانواده ، افزود: ارتقاء مهارت آموزی ،توانمندسازی بانوان، آموزش خانواده باعث توانمند سازی جامعه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات کانون بانوان فاطمه الزهرا مبارکه با حضور حمید عصارزادگان فرماندار شهرستان مبارکه برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار با اشاره به لزوم مهارت آموزی و توانمند سازی بانوان و خانواده ، افزود: ارتقاء مهارت آموزی ،توانمندسازی بانوان، آموزش خانواده باعث توانمند سازی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد که لازم است به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

عصارزادگان به مشکلات موجود کانون بانوان اشاره نمود و افزود: بایستی اساسنامه کانون بانوان مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته و به منظور خدمات رسانی بهتر به بانوان شهرستان اعضای جدید معرفی گردند.

گفتنی است در این جلسه در خصوص  اهداف وبرنامه های کانون ومشکلات وظرفیت هایی که در شهرستان مبارکه جهت پبشبرد اهداف کانون و حضور وجلب مشارکت بهتر و فعال تر بانوان  در عرصه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و … بحث و بیان گردید .