به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، حمید عصارزادگان فرماندار در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات سازمان تامین اجتماعی ودرمانگاه و اعلام رضایت مخاطبین از این خدمات ، هفته تامین اجتماعی را تبریک گفت وعنوان کرد: ارائه خدمات متنوع به کارفرمایان،بیمه شدگان و مستمری بگیران از ویژگی های منحصربه فرد سازمان تامین اجتماعی است. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،

حمید عصارزادگان فرماندار در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات سازمان تامین اجتماعی ودرمانگاه و اعلام رضایت مخاطبین از این خدمات ، هفته تامین اجتماعی را تبریک گفت وعنوان کرد: ارائه خدمات متنوع به کارفرمایان،بیمه شدگان و مستمری بگیران از ویژگی های منحصربه فرد سازمان تامین اجتماعی است.

 فرماندار مبارکه وضعیت و فعالیت تامین اجتماعی را در شهرستان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی توانسته افراد نیازمند و بیمه شده ی خود را به خوبی تحت حمایت قرار داده وخدمات خود را روز به روز گسترده کند که شایسته تقدیر است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اقشار تحت پوشش تامین اجتماعی عموما از طبقه محروم و کارگر هستند هرچه خدمات تامین اجتماعی با کیفیت تر باشد باعث افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان  آمادگی خود را جهت حل مشکلات این سازمان بر اساس ضوابط و مقررات اعلام و تاکید کرد: با توجه به موقعیت شهرستان در حوزه حمل و نقل، صنعت و کشاورزی تعداد کثیری از افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستندکه می طلبد برای ارائه خدمات مطلوب به این افراد تلاش نمایید.

عصارزادگان در ادامه به مشکلات اقتصادی کشور اشاره نمود و افزود: کار کردن در شرایط سخت و با امکانات محدود هنر است که بایستی تلاش کرد با مدیریت صحیح و استفاده از کارشناسان خبره و اقدامات جهادی بحران اقتصادی را پشت سر بگذاریم و خدمات بهتر و با کیفیت مطلوب تر به مردم ارائه دهیم.

در پایان نیز رئیس تامین اجتماعی و ریاست درمانگاه ضمن تشکر از حمایت های فرماندار ، گزارشی از عملکرد سازمان و مشکلات خود ارائه نمودند.