به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، جواد سلطانی معاون فرماندار در جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و ترافیک شهرستان مبارکه ر تعامل و همکاری همه دستگاهها با پلیس راه و پلیس راهور در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیکی و کاهش تلفات و تصادفات جاده ای در سطح شهرستان تاکید نمود. وی افزود: با توجه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،

جواد سلطانی معاون فرماندار در جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و ترافیک شهرستان مبارکه ر تعامل و همکاری همه دستگاهها با پلیس راه و پلیس راهور در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیکی و کاهش تلفات و تصادفات جاده ای در سطح شهرستان تاکید نمود.

وی افزود: با توجه به افزایش حوادث ترافیکی برای موتور سیکلت سواران، شهرداران در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیک و پیشگیری از حوادث ناگوار ترافیکی در معابر شهری با پلیس راهور شهرستان تعامل و همکاری نموده و بمنظور پیشگیری از حوادث ترافیکی نسبت به مسدود نمودن راههای غیر مجاز باز شده به بلوارها اقدام نمایند .

 سلطانی به افزایش تعداد تصادفات در محدوده کارخانه چینی زرین در محور مبارکه – پلیس راه اشاره نمود و از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خواست: به همراه کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و پلیس راه اصفهان – شیراز از محل مورد نظر بازدید و در خصوص ایمن سازی مسیر اقدام نمایند .