به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، جلسه کمیته بررسی و تصمیم گیری در خصوص مسائل آب شهرستان مبارکه با موضوع آبرسانی به باغات در معرض خشکیدن ، به ریاست عصارزادگان فرماندار شهرستان مبارکه در محل فرمانداری برگزار گردید . در این جلسه  فرماندار شهرستان به بحران کم آبی در سطح کشور و شهرستان مبارکه و وجود […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،

جلسه کمیته بررسی و تصمیم گیری در خصوص مسائل آب شهرستان مبارکه با موضوع آبرسانی به باغات در معرض خشکیدن ، به ریاست عصارزادگان فرماندار شهرستان مبارکه در محل فرمانداری برگزار گردید .

در این جلسه  فرماندار شهرستان به بحران کم آبی در سطح کشور و شهرستان مبارکه و وجود صنایع آلاینده در این شهرستان و اهمیت حفظ باغات و فضای سبز شهرستان اشاره نمود و افزود: نجات جان فضای سبز و باغات شهرستان ، بدلیل تاثیر گذاری بر آب و هوا و کاهش آلودگی های زیست محیطی ، از اولویت های مهم است.

وی با اشاره به تاکید استاندار اصفهان بر حفظ حیات باغات و فضای سبز در استان اصفهان ، بر تعامل و همکاری بخشداران ، شهرداران ، مدیران صنایع و کلیه دستگاههای متولی با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در حفظ جان باغات و فضای سبز شهرستان تاکید نمود.

عصارزادگان به استمرار خشکسالی و بحران آب اشاره نمود و افزود : بخشداریها از طریق شوراهای اسلامی و دهیاران روستاها در راستای آبرسانی به باغات و اشجار در روستاها ، با مدیریت جهاد کشاورزی بصورت ویژه تعامل و همکاری نمایند.

فرماندار مبارکه با اشاره به لزوم نجات باغات و فضای سبز شهرستان و برون رفت از بحران کم آبی از شهرداری ها خواست: همکاری لازم در اعزام تانکر حمل آب از چاه های مشخص شده برای آبیاری درختان در سطح شهرستان از جمله درختان سرارود با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تعامل و همکاری نمایند .