به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرماندار شهرستان در اولین جمعه کاری خود پس از مراسم معارفه با حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا موسوی امام جمعه معزز مبارکه با ایشان دیدار کرده و ضمن تبریک میلاد باسعادت امام حسن مجتبی کریم اهل بیت  و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،

فرماندار شهرستان در اولین جمعه کاری خود پس از مراسم معارفه با حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا موسوی امام جمعه معزز مبارکه با ایشان دیدار کرده و ضمن تبریک میلاد باسعادت امام حسن مجتبی کریم اهل بیت  و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، گفت : مردم شهرستان مبارکه مردمی نجیب ، انقلابی ، تلاشگر و قدردان زحمات هستند و این شهرستان دارای فرصت های و ظرفیت های بسیاری است که با مدیریتی خوب و جهادی میتوان آنها را به ثمر رساند و انشاله با ارشادات ، راهنمایی ها و حمایت های حضرتعالی بتوانیم فرصت ها و ظرفیت های بالای شهرستان را شکوفا کرده و مسائل و مشکلات موجود را رفع نماییم .

امام جمعه مبارکه ضمن تبریک مجدد انتصاب مهندس عصارزادگان به سمت فرماندار شهرستان مبارکه گفت : انتصاب جنابعالی از دو جهت سبب خیر و نیکوست . یکی از آن جهت که حسن توصیف و سوابق مدیریتی و اجرایی خوب جنابعالی را از منابع مختلف شنیده ام و اعتقاد دارم انتخاب شما به این سمت بسیار شایسته و سبب خیر است . دوم از آن جهت که با وجود عملکرد خوب و تلاش بی وقفه دکتر سلطانی به عنوان سرپرست فرمانداری ، بالاخره این وقفه ده ماهه در تعیین فرماندار مبارکه ختم به خیر گردید .

وی در ادامه دکتر مهرعلیزاده را شخصیتی فرهیخته ، مدیر اجرایی توانمند و انسانی فهیم دانسته و افزود : انتخاب جنابعالی توسط استاندار معزز اصفهان نشان از توانمندی و شایسته بودن شما دارد و امیدوارم با توکل بر خدا در رشد و شکوفایی شهرستان و حل مشکلات مردم که به اعتقاد من وظیفه اصلی دولت ها است موفق و سربلند باشید .

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا موسوی در ادامه بیان کرد : مسئولین شهرستان باید مسائل و مشکلات مردم را مشکل خود بدانند و تمام تلاش خود را برای حل این مشکلات به کار بندند و در واقع با رصد مسائل و مشکلات جاری از حاد و بحرانی شدن آنها جلوگیری نموده و پیشگیری و رفع به موقع مشکلات مردم و اصناف را اولویت خود بدانند .

امام جمعه مبارکه در ادامه با اشاره به اینکه تعدد صنایع بزرگ در شهرستان مبارکه این شهرستان را به عنوان صنعتی ترین شهرستان استان مطرح نموده است ، افزود : مسئولیت جنابعالی به عنوان سکان دار مسائل اجرایی  و نماینده عالی دولت در شهرستان در حل مسائل و مشکلات این صنایع که منجر به حمایت از تولیدکنندگان و محصولات داخلی میشود ، بسیار خطیر است .

در ادامه مهندس عصارزادگان فرماندار شهرستان به همراه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا موسوی امام جمعه مبارکه در نماز عبادی سیاسی شهر مبارکه حضور یافتند .

امام جمعه شهر مبارکه در خطبه سیاسی خود با اشاره به توانمندی های بالای مدیریتی مهندس عصارزادگان و انتصاب شایسته ایشان به سمت فرماندار مبارکه ، از شهروندان خواست همکاری و همراهی لازم را با نماینده عالی دولت در شهرستان بعمل آورند .

پس از پایان نماز فرماندار شهرستان به دیدار با شهروندان و گفت و گو و شنیدن مسائل و مشکلات آنان پرداخت .