بسیجیان مشکلات مردم را احساس می‌کنند/ گرفتاری‌های مردم گرفتاری‌های بسیج و بسیجی هم است
شناسه خبر : 58765 | تاریخ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳ |

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، عصر امروز فرمانده و جمعی از بسیجیان پایگاه بسیج شهدای گمنام شهر دیزیچه به همراه مدیر بیمارستان محمد رسول‌الله (ص)، از بیماران این بیمارستان دیدار و با آن‌ها گفت‌وگو کردند.

 

عیادت کردن در مداوای بیمار می‌تواند تأثیری بالاتر از تأثیر دارو داشته باشد

مدیر بیمارستان محمد رسول‌الله (ص) شهرستان مبارکه در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با مبارکه‌نا با تشکر از این حرکت پسندیده، تصریح کرد: اینکه بسیجیان از بیماران، همکاران و مجموعه ما یادی کردند بسیار برای ما ارزشمند است و امیدوارم ماهم بتوانیم خدمت گذار خوبی برای بیماران و مردم شهرستان باشیم.

محمد ایرانپور بابیان اینکه سلامتی نعمتی است که تا آن راداریم قدرش را نمی‌دانیم، گفت: به همکارانم گفته‌ام که خداوند به ما عنایتی داشته که در این مجموعه در حال خدمت هستیم و رنجی که بیماران و خانواده‌هایشان در زندگی تحمل می‌کنند، برای ما هشدار است.

وی با اشاره به اینکه وقتی انسان بیمار می‌شود غیر از دیگر جنبه‌های ازلحاظ روحی با مشکل مواجه می‌شود و نیاز دارد که روحیه به آن داده شود، افزود: روحیه دادن و عیادت کردن در مداوای بیمار می‌تواند تأثیری بالاتر از تأثیر دارو داشته باشد.

مدیر بیمارستان محمد رسول‌الله (ص) مبارکه بیان کرد: در این روزها که عید است و همه به دنبال تفریح و شادی هستند، شما با داشتن روحیه ادامه‌دهنده راه شهدا، به دیدار بیماران آمدید.

وی ادامه داد: این روحیه‌ای که از در دوران جنگ نشأت گرفته برای کشور ضروری است و نسل‌های جدید هم باید این روحیه را داشته باشند تا بتوانند مشکلات کشور را حل کنند.

ایرانپور گفت: با توجه به این هجمه‌های فرهنگی، امیدواریم بتوانیم پاسدار خون شهدا باشیم که به سرانجام و مقصود اصلی انقلاب کمک کنیم.

 

بسیجیان مشکلات مردم را احساس می‌کنند

فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام شهر دیزیچه هم در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با مبارکه‌نا بابیان اینکه هدف این دیدار همدردی بسیجیان با مشکلات و گرفتاری‌های مردم، اظهار کرد: هدف ما این بود که به بیماران عزیز اعلام کنیم ما در ایامی که همه مردم گرفتار و مشغول کارهایشان در سال جدید هستند، ما به یاد شما هستیم.

جواد صباغی راد با تأکید بر اینکه این دیدار باعث شد بیماران ببینند که یک سازمان مردم‌نهاد دغدغه آن‌ها رو درک می‌کند و برایشان آرزوی سلامتی دارد، گفت: این حرکت باعث دلگرمی و تغییر روحیه‌ی بیماران و همراهان آنان شد و در حاشیه این دیدار از کارکنان و پرستاران خدوم بخش جراحی مردان به نیابت از تمامی پرستاران این بیمارستان تقدیر و تشکر شد.

وی با تأکید بر اینکه ما بسیجیان مشکلات مردم را احساس می‌کنیم و تمام گرفتاری‌های آن‌ها گرفتاری‌های بسیج و بسیجی هم است، گفت: این‌گونه برنامه‌ها درگذشته هم در سطح شهر دیزیچه اجراشده است که می‌توان به بازدید از توان‌بخشی شهر دیزیچه توسط بسیجیان این شهر اشاره‌کرده که حضور در کنار این توان‌خواهان چقدر در روحیه آن‌ها تأثیر دارد.

فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام دیزیچه با اشاره به اینکه این‌گونه حرکت‌ها باید مقدمه انجام این کارها توسط عموم مردم شود، بیان کرد: هرکس از خلق خدا تشکر کند از خدا تشکر کرده است.

 

انتهای پیام/


ثبت دیدگاه
    • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در پایگاه خبری مبارکه نا منتشر خواهد شد.
    • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.