، معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: اجرای پروژه متروی اصفهان به شاهین‌شهر و اصفهان به مبارکه با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود.

به گزارش سایت مبارکه نا، معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: اجرای پروژه متروی اصفهان به شاهین‌شهر و اصفهان به مبارکه با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود.
محمدعلی طرفه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، به وضعیت مدیریت شهری در شهرهای استان اصفهان اشاره و اظهار کرد: مردم نقش موثری در فعالیت های شهری دارند و مردم تامین کنندگان خدمات در شهرها هستند.
وی افزود: به سبب مشارکت مردم و پرداخت عوارض‌ها، سرعت رشد و اجرای پروژه های شهری در استان بیش از سایر بخش‌ها بوده که این افتخاری برای اصفهان به شمار می‌رود و بستر برای رشد و اجرای پروژه‌های شهری در سطح شهرها فراهم است.
معاون عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به بسترهای مساعد برای اجرای پروژه‌های شهری و توسعه آنها گفت: مکانیزم عادلانه‌سازی درآمدهای شهرداری‌ها در استان اصفهان اجرا می‌شود که بستر و فضا برای افزایش فعالیت‌های این بخش‌ها افزایش یابد.
افزایش فرصت خدمت‌رسانی با شوراها و شهرداران دوره چهارم
وی با اشاره به شروع به کار اعضای دور چهارم شورای شهر و انتصاب شهرداران جدید، تصریح کرد: اعضای شوراها و شهرداران جدید کارکردها و توانمندی‌های ویژه‌ای دارند که با وجود این ظرفیت‌ها، فرصت خدمت‌رسانی در استان افزایش می‌یابد.
طرفه خاطرنشان کرد: در دوره جدید از ظرفیت‌های بخش خصوصی و مردمی برای اجرای پروژه‌های استان استفاده می‌شود تا مردم در اجرای این پروژه‌ها نقش موثری داشته باشند.
وی گفت: متروی اصفهان – شاهین شهر و اصفهان – مبارکه و پروژه کنارگذرها که از پروژه‌های مهم استان به شمار می‌رود، با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود.