به همت بسیج سازندگی مبارکه؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، به مناسبت دهه فجر و به همت بسیج سازندگی و مردم شهرستان مبارکه ۱۲ عدد کانکس سرویس بهداشتی و حمام به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اهدا و اعزام شد.

فرمانده سپاه شهرستان مبارکه در حاشیه این اعزام در گفت‌وگو با مبارکه‌نا تصریح کرد: کمک‌های نقدی مردم مبارکه که توسط پایگاه‌های بسیج در سطح شهرستان جمع‌آوری شد، صرف ساخت ۱۲ عدد کانکس سرویس بهداشتی و حمام شد.

سرهنگ محمد نصر اصفهانی بابیان اینکه با هماهنگی اکیپی که از سپاه استان در مناطق زلزله‌زده مستقر هستند، نیازسنجی کردیم، گفت: طبق نیازسنجی که در مناطق زلزله‌زده شد، به این نتیجه رسیدیم که مردم زلزله‌زده به سرویس بهداشتی و حمام نیاز دارند.

وی ادامه داد: با یک کارگاه داخل شهرستان مبارکه که صحبت کردیم و با طراحی که به این کارگاه دادیم، کانکس‌ها را ساختند و قیمت هرکدام از این کانکس‌ها 18 میلیون ریال است.

فرمانده سپاه مبارکه افزود: امروز انشالله به مناطق زلزله‌زده اعزام می‌شود.

وی بابیان اینکه در چند ماه گذشته ۲۵ کانتینر اقلام و کمک‌های غیر نقدی، 14 هزار لیتر سوخت و بیش از ۱۵ عدد کانکس از طرف بسیجیان شهرستان مبارکه به مناطق زلزله‌زده اعزام‌شده‌اند، اظهار کرد: بیش از ۶۰ بسیجی در قالب نیروی‌های جهادی از شهرستان مبارکه به مناطق زلزله‌زده اعزام‌شده‌اند که در امدادرسانی و کمک به مردم زلزله‌زده فعالیت می‌کردند.

سرهنگ نصر اصفهانی عنوان کرد: اکیپ‌های در سطح شهرستان با کمک بقیه دستگاه‌های در شب‌های عید برپا و اقدام به جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی و اقلام برای مردم زلزله‌زده کنیم.

این اعزام با حضور سرپرست فرمانداری، فرمانده سپاه و رییس قرارگاه بسیج سازندگی شهرستان مبارکه برگزار شد.

 

انتهای پیام/