سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خبرداد؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، محمد جواد احمدی صبح امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران به مناسبت دهه فجر با گرامیداشت سالروز چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: چهل سالگی را دوران پختگی، میوه دادن و به نتیجه رسیدن می دانیم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به شعارهای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امام خمینی(ره) بر وحدت به عنوان عامل بقای انقلاب اسلامی تاکید می کردند.

وی با بیان اینکه سخنران جلسات باید بر مبنای وحدت در آیین های دهه فجر سخنرانی کنند، عنوان کرد: همین اتفاقات اخیر را باید با دید درست دید و باید بحث مرم را از اغتشاشگران جدا کرد.

احمدی با اشاره به آغازبه کار کمیته مدارس از دی ماه، عنوان کرد: 65 برنامه پیشنهادی را به نواحی و مناطق برای اجرا ارسال کردیم، البته مدارس خود تجربیات و ذائقه هایی دارند که بسته به نوع منطقه خود و جنس دانش آموزان خود اجرا می کنند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به برگزاری مسابقات تربیت بدنی در مدارس آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: افتتاح و تحویل 21 پروژه ساختمان آموزشگاه در این ایام دهه فجر صورت می گیرد.

وی با اشاره به نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی در گلستان شهدا، عنوان کرد: زنگ انقلاب همچنین به دلیل تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه 12 بهمن ماه، روز شنبه 14 بهمن ماه زده خواهد شد.

احمدی ادامه داد: این زنگ در هنرستان ابوذر آموزش و پرورش که در ناحیه یک قرار دارد با حضور استاندار و دیگر مسئولان نواخته خواهدشد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان، با اشاره به تجلیل از دو هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش در ایام دهه فجر، عنوان کرد: برگزاری نماز وحدت در گلستان شهدا در سه شنبه های سال تحصیلی و برنامه شب شعر فاطمی از جمله برنامه های آموزش و پرورش در دهه فجر است.

وی با اشاره به برگزاری کرسی های آزاداندیشی در آموزشگاه های استان، عنوان کرد: مهم ترین توصیه ما توصیه به حضور پررنگ دانش آموزان، معلمان و اولیا دانش آموزان در 22 بهمن است.

انتهای پیام/ صاحب نیوز