آیت‌الله نجفی قمشه‌ای در جمع مردم مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، آیت‌الله قدرت الله نجفی قمشه‌ای امشب در شب ولاد حضرت زینب(س) در جمع مردم مبارکه با اشاره به اینکه میلاد حضرت، میلاد نور، کمال ایمان، صبر و بصیرت است، تصریح کرد: امشب از برکت حقیقت زینب کبری (س) درس‌های فراوانی می‌شود دریافت کرد که یکی از درس‌های بزرگ مسئله بصیرت این حضرت است.

استاد اخلاق بابیان اینکه دختر حضرت علی(ع) تیزبین، زمان‌شناس، دوست شناس و دشمن‌شناس بود، گفت: حضرت زینب(ع) آنجا که باید ساکت باشد آرام بود و آنجا که باید خطبه بخواند انقلاب ایجاد کرد.

وی افزود: درست است خون امام حسین(ع) ویارانشان در سرزمین کربلا ریخته شد، اما این خون‌ها بذرافشانی بود و اگر زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) نبودند این بذرها بارور نمی‌شد و این خون‌ها در کربلا به فراموشی سپرده می‌شد.

آیت‌الله نجفی قمشه‌ای با تأکید بر اینکه باید درس بصیرت را از حضرت زینب یاد بگیریم، اظهار کرد: اولین نکته این است که تنها دختر حضرت فاطمه زهرا(س) بصیرت را از امامش می‌گرفت و ما عبرت و در این‌زمانی که زندگی می‌کنیم باید بصیرت را از رهبرمان بگیرم.

وی بابیان اینکه نباید حتی کلامی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای از دستمان برود، خاطرنشان کرد: من برخی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سه مرتبه می‌بینم و هر بار که می‌بینم، نکته جدید دریافت می‌کنم.

این استاد اخلاق با اشاره به اینکه امام خامنه‌ای، مجتهد عادل، شجاع، کفر ستیز، دوست و دشمن‌شناس، دین آشنا و جانباز هستند، عنوان کرد: رهبر انقلاب باوجود تعداد زیادی دشمن و کمی دوست، دشمن‌شناس و دوست شناس خوبی هستند.

وی ادامه داد: حضرت آقا حدود چهار ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری اخیر در زمینه انتخابات فراوان صحبت کرد و جای هیچ دغدغه‌ای نگذاشت.

آیت‌الله نجفی قمشه‌ای با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب دو سال است فریاد می زندند که آمریکا وفا ندارد و عهدشکن است، آمریکا تا یهودی نشویم دست از سر ما برنمی‌دارد، گفت: خداوند به پیامبر(ص) در آیه 120 سوره بقره می‌فرماید، «هرگز یهود و نصاری از تو خشنود نخواهند شد تا آنکه از آیین آنان پیروی کنی»، با دلار و شهید دادن، مسئله حل نمی‌شود، آن‌ها از اسلام بیزارند.

وی افزود: دشمن، دشمن است، برای مقابله با دشمن بصیرت نیاز است که ما باید مانند حضرت زینب(ع) بصیرت را باید از رهبرمان بگیریم.

این استاد اخلاق ادامه داد: خداشناسی، امام شناسی، معادشناسی، دین‌شناسی و تدبر در قرآن نیاز به بصیرت دارد و در روایات داریم کسانی که بصیرت ندارند نمی‌توانند جواب ملک‌ها را در قبر بدهد.

انتهای پیام/