به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان همواره در لیگ برتر فوتبال کشور به عنوان یکی از مدعیان عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها مطرح بوده است و با کسب ۵ قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور، رکورددار تعداد قهرمانی در این رقابت ها است. همین کسب نتایج مطلوب در دوره‌های […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان همواره در لیگ برتر فوتبال کشور به عنوان یکی از مدعیان عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها مطرح بوده است و با کسب ۵ قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور، رکورددار تعداد قهرمانی در این رقابت ها است.

همین کسب نتایج مطلوب در دوره‌های اخیر لیگ برتر، این انتظار را برای هواداران این تیم و فوتبال دوستان برآورده که سپاهان در این فصل این این روند را ادامه می داد؛ اما با شروع لیگ برتر و جذب بازیکنان جدید و تحول در بازیکنان این تیم، سپاهان روند مناسبی در لیگ برتر پیش نگرفت و در پایان نیم فصل نتوانست در جایگاه واقعی خود جای گیرد و در نیمه دوم جدول قرار گرفت.
انتظارها این بود که این تیم در نیم‌فصل دوم ترمیم و تقویت شود؛ اما باخت در دربی اصفهان، اعتراض هواداران این تیم را دوچندان کرد و همگان متوجه شدند که سپاهان، با وجود تغییرات در ترکیب بازهم در بحران بماند و بازی امروز و شکست برابر سپیدرود رشت نیز گواهی دیگری بر این مدعاست.
حال باید دید پس از اعتراض استاندار و استعفای طاهری هیئت مدیره باشگاه سپاهان برای وضعیت بحرانی این تیم چه تصمیماتی می گیرند.
بیشتر بخوانید:
انتهای پیام/