امام جمعه اصفهان:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، در پیامی با تشکر از حضور آگاهانه مردم استان اصفهان در راهپیمایی روز پنجشنبه 14 دی 1396 و حمایت دوباره از انقلاب اسلامی و رهبری افزود: لازم است تا مسئولان اجرایی کشور و استان، مطالبات بحق مردم را در نظر گرفته و با فعالیت جهادی و بدون هیچ درنگی در مسیر برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور و افزایش رفاه اجتماعی مردم گام بردارند.

آیت الله طباطبایی نژاد در پیام خود اظهار کرد: راهپیمایی مردم شریف و شهیدپرور در محکومیت اغتشاشات اخیر نشان داد که مردم بصیر استان نسبت به نقشه‌ و دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی بویژه آمریکا و صهیونیست جنایتکار، آگاه و هوشیارند و حضور آگاهانه و مخلصانه آنها در صحنه، آب سردی بر آتش فتنه و نفرت دشمنان نظام اسلامی بود.

ادامه پیام امام جمعه اصفهان حاکیست: استکبار جهانی هرگاه فرصت را برای اجرای نقشه‌های خود مناسب ببیند، چنگ و دندان نشان داده و برای ضربه زدن به ملت ایران از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند.

آیت الله طباطبایی نژاد در پیام خود افزود: دشمنان سیلی خورده انقلاب اسلامی پس از شکست های متعدد خود در صحنه های مختلف بویژه پس از شکست گروه های تکفیری دست نشانده در عراق و سوریه، این بار از حضور مردم معترض نسبت به وضعیت اقتصادی کشور در خیابان ها سوء استفاده کرده و با فرستادن گروه های تروریسی به داخل کشور، قصد بر هم زدن امنیت و آرامش ملت ایران را داشتند که بار دیگر با حضور پرشور مردم، این فتنه نیز خاموش شد.

وی افزود:برخی از شعارهایی که توسط اغتشاشگران در فتنه اخیر سر داده شد، نشان داد که این بار، دشمنان انقلاب، اسلام و قرآن را نشانه رفته اند و با موج سواری بر روی تجمعات مردمی، بدنبال ضربه زدن به اصل نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، اما غافل از اینکه مردم هوشیار و همیشه در صحنه، اجازه سوء استفاده به دشمنان را نمی دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان تصریح کرد: بدون شک اقدامات اخیر اغتشاشگران، از نظر قانونی جُرم بوده و لازم است تا خسارت های وارد شده توسط افرادی که سردسته این اغتشاشات بوده اند، پرداخت و حقوق عمومی و خصوصی ضایع شده، جبران شود.

انتهای پیام/ صاحب نیوز