جبهه عمل اسلامی لبنان اعلام کرد حوادثی که در ایران اتفاق افتاد و به‌دنبال آن جنایت‌های قتل، آتش زدن و تخریب مکان‌های عمومی و نهادهای دولتی به‌صراحت دخالت غرب را علیه انقلاب ثابت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، جبهه عمل اسلامی لبنان اعلام کرد: حوادث اخیر ایران دخالت غرب را به‌صراحت ثابت کرد.

جبهه عمل اسلامی لبنان در نشست دوره‌ای خود تأکید کرد: «محور مقاومت از تهران تا غزه، بغداد، دمشق و صنعا توانست تروریسم تکفیری را شکست دهد و توطئه مشترک آمریکا، صهیونیست‌ها و کشورهای حوزه خلیج (فارس) را با هدف گسترش هرج‌ومرج و ایجاد نزاع‌های داخلی از راه‌های مختلف در گذشته شامل تهدید به لغو توافق هسته‌ای و فشارهای اقتصادی از طریق تحریم و حال بهره برداری از برخی از جنبش‌ها و تظاهرات‌ها در هم بکوبد».

جبهه عمل اسلامی لبنان خاطرنشان کرد: «تلاش برخی از کشورهای عرب حوزه خلیج (فارس) و تهدید به انتقال درگیری‌ها به داخل ایران، تلاشی مأیوسانه است و نتیجه نخواهد داشت. حوادثی که در ایران اتفاق افتاد و به‌دنبال آن جنایت‌های قتل، آتش زدن و تخریب مکان‌های عمومی و نهادهای دولتی به‌صراحت دخالت غرب را علیه انقلاب ثابت کرد.

انتهای پیام/ النشره