کارشناس سیاسی در مبارکه عنوان کرد:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، کارشناس سیاسی عصر امروز در مراسم گرامی داشت نهم دی ماه در شهرستان مبارکه بابیان اینکه جهادکیبر بهترین راه برای خنثی کردن فتنه و برنامه‌های دشمنان است، تصریح کرد: اگر اصول امام و انقلاب کنار گذاشته شود، مردم ایران سیلی خواهند خورد، ما در هشت سال جنگ با تمام دنیا پیروز شدیم چرا امروز در جنگ اقتصادی نمی‌توانیم پیروز شویم.

سید جلال حسینی با اشاره به اینکه در جنگ برابر دشمنان پیروز شدیم به خاطر اینکه به خدا اعتماد کردیم، گفت: شکست و مشکلات امروز کشور به علت اعتماد به کدخدا و اعتماد نکردن به خدا، جوانان و امکانات کشور است.

وی افزود: در زمان فتنه کسی نمی‌تواند حق و باطل را از هم تشخیص دهند به‌جز اینکه بصیرت داشته باشد.

کارشناس سیاسی بابیان اینکه در سال 88 برنامه‌های کودتای انقلاب مخملی را در ایران اجرا کردند اما مردم ایران نهم دی جواب دندان‌شکنی به دشمنان دادند، اظهار کرد: در فتنه 88 آن‌هایی که خود را بزرگ انقلاب می‌دانستند، در امتحان آن روز شکست خوردند.

وی با تأکید بر اینکه هرجایی که بصیرت باشد فتنه به وجود نمی‌آید، بیان کرد: در نهم در مردم حماسه‌ای بزرگی آفریدند، فتنه رفع شد اما دفع نشد و دشمنان متوسل است که برای ضربه زدن به انقلاب فرصت دیگری پیدا می‌کنند.

حسینی بابیان اینکه دانشمندان و جامعه شناسان فرانسوی به این نتیجه رسیده‌اند که هر انقلابی به چهل‌سالگی برسد دیگر نمی‌شود از بیرون ساقط کنند و این انقلاب صادر می‌شود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران قبل از چهل‌سالگی صادرشده است و دیگر نمی‌تواند از بیرون ضربه‌ای به کشور و انقلاب وارد کنند.

وی اضافه کرد: برای اینکه بتوانند به انقلاب ضربه وارد کنند به این نتیجه رسیدند که از داخل باید این ضربه‌ها را بزنند.

این کارشناس سیاسی بابیان اینکه برنامه‌ریزی کردند که برای ساقط کردن انقلاب اسلامی، کسانی که بیشتر از انقلاب حمایت می‌کنند را هدف قرار دهند، ادامه داد: برنامه دشمن این است که طبقات محروم و متوسطه جامعه از انقلاب ناامید شوند.

وی برخی از اقداماتی که در کشور باعث نارضایتی مردم می‌شود را نقشه دشمن دانست و عنوان کرد: مسئولان باید بدانند برخی اقدامات که باعث افزایش نارضایتی مردم می‌شود، اجرا کردن برنامه دشمن است و مردم در برابر مشکلات کشور در صورتی می‌توانند مقاومت کنند که بدانند که مسئولانشان هم این‌گونه مقاومت می‌کنند.

حسینی افزود: نه اینکه مسئولان حقوق خود را افزایش دهند و حقوق مردم را کاهش دهند.

وی بابیان اینکه شهدای جنگ که مسئول بودند هم مانند رزمندگان مقاومت کردند به همین دلیل پیروز شدند، تصریح کرد: رویکردها باید اصلاح شود به‌جای اینکه به خدا اعتماد کنیم، به کدخدا اعتماد کردیم که کشور دچار مشکلات فعلی شده است.

انتهای پیام/